Den värsta filmen av alla...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jopp, på allmän begäran (en endaste) finns nu produktionen från när jag och mina två polare var i Val´disére för några veckor sedan...

I filmen förekommer en del svordomar, lite kön, sprit och annat som kan anses stötande i fjollmun. Hur som helst. Filmen bevittnas på egen risk. Den är dock enligt mig jävligt rolig.

Filmen finns HÄR. (Tack CayLe) 688mb, VCDkvalitet och 1h9min lång.

Mycket nöje.

/Henk

Edit: Filmen redigerades då jag hade flunsan, var nässpraysberoende och blev klar på ca 4 dagar. Därav lite småskavanker här och där...

Last edited:
*laddar*

Lattjo, en riktigt lång film. Jag var själv i Argentière(ligger i Chamonix-dalen) förra veckan, kanon! Bra snö fick vi.
Hade ni mkt? Säsongen har ju precis börjat?

MikkE skrev:
*laddar*

Lattjo, en riktigt lång film. Jag var själv i Argentière förra veckan, kanon! Bra snö fick vi.
Hade ni mkt? Säsongen har ju precis börjat?
Ruggigt med snö sista dagarna... Lite väl dålig sikt tyvärr... Men riktigt bra.

Filmen innehåller lite snöbilder, det var innan det snöade.

bara 2 h kvar,,, går nästan snabbare att gå ner till lilja och hämta skivan,,, fast det orkar jag inte... ska bli kul att se dig å njure i era finna overaller!!! :banana

Sundance Kid skrev:
bara 2 h kvar,,, går nästan snabbare att gå ner till lilja och hämta skivan,,, fast det orkar jag inte... ska bli kul att se dig å njure i era finna overaller!!! :banana
It's a keeper. Klart du ska ladda ner den. Overallerna är klockers! :kär

Tjet skrev:
Haha, äkta hälsoresa. :arsele :fyllisar
Synnerligen. Jag var bra sjuk efter att vi anlände till Sverige igen. Sova med huvudet mot balkongdörren som var öppen en hel natt i samband med snögroggar satte sina spår...

Jihaa.

Hmm många som laddar?

Suttit och laddat filmen i ca 38KB/s i ett antal timmar nu :mad:. Närmare bestämt sen denna tråden kom, gick iof fort då, men nu och de senaste timmarna :död

edit: 16:57:14 startade jag nerladdningen :gråta

Edit: Nu har man fått ner hela filmen och sett den... Bwahahahahahahahah fy fan, ni är ju inte friska nånstanns :rofl :rofl :rofl :rofl :fyllisar :hihi

Last edited:
Fiffan, ingen aning om hur många som laddar... Jag kan skicka via ICQ eller gå in på SHhubben så kanske det går snabbare...

oj vad det går :) började på 1mb/s nu har jag 55kb/s :) jag vet faktist inte om det går framåt eller bakåt just nu..

Detta var nog den skabbigaste(läs rolig) filmen jag sett på länge...

ingen som känner sig manade att spegla den med sin fiberlina som dom sitter på med laptopen i sin bastu....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT