Suzuki MotoGP -05

falo

Hojen som klädhängare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade en gammal FZ600, drömmer om en monster när barnen är lite större.

Bifogat

• gsvr_05_rhf_1024.jpg
    gsvr_05_rhf_1024.jpg
    129.6 KB · Visningar: 630
Coolt!! Skall bli kul, har alltid varit lite utav en Suzuki fan själv. Fast jag bara kör Yamaha :rolleyes:

Jävvlarrr va fräck! Lite oldschool styling :Bugar :Bugar
Hoppas som sagt att det blir lite snurr på den i år också. :yoparty

J-Bone skrev:
Jävvlarrr va fräck! Lite oldschool styling :Bugar :Bugar
Hoppas som sagt att det blir lite snurr på den i år också. :yoparty

Cooolt! Sån "ljuddämpare" vill jag också ha....! Speedy kanske kan bocka till en? :yoparty

CorbenDallas skrev:
Vilken jävel till sving...

Jag tänkte också på det...

Visst har Suzuki tuffat till GSV-R:en tills i år annars? Inga jätteförändringar utseendemässigt men den ser lite kaxigare ut nu tycker jag.

-edit- fast de kunde ju kostat på sig att köpa fälgar i samma färg.... :hihi

Last edited:
den andre siden..
1024x768_FFFFFF_SuzukiFullSize42940.jpg

Fasen! Jag måste erkänna att jag är lite svag för GSV:n :kär
Jag håller med er andra och hoppas att de får bättre fart på dem iår.

Fränt med inbuktningen i insuget för att framskärmen inte ska ta i...
Snyggt med en lack utan huvudsponsor men det kanske de behövt för degens skull?

Last edited:
Snygg, ja. Förbannat snygg. Men jag är väldigt nyfiken på vad Crescent (Englands största Suzuki-återförsäljare och de som trimmar Rizla-hojarna) bidrar med. Troligtvis inte så mycket pengamässigt. Någon som har mer information?

McB skrev:
Snygg, ja. Förbannat snygg. Men jag är väldigt nyfiken på vad Crescent (Englands största Suzuki-återförsäljare och de som trimmar Rizla-hojarna) bidrar med. Troligtvis inte så mycket pengamässigt. Någon som har mer information?

De har bidragit med sin Teamchef Paul Denning. Kanske en del i överenskommelsen att de får ha en logga på hojen?

Goodstuff skrev:
De har bidragit med sin Teamchef Paul Denning. Kanske en del i överenskommelsen att de får ha en logga på hojen?

Aha, ja det låter väl inte omöjligt. Kanske Denning känner någon typ av lojalitet mot Crescent och vill på detta sätt tacka dem. :)

Nu är kopplingen utredd i alla fall. Fint.

Fasen, ju mer jag tittar på den desto mer såld blir jag, den är klockren designmässigt. Jäklar va snyggt det e med vita räsers! :Bugar :Bugar

När ska Sukka komma med en v4 för gatbruk!? :tomten

Last edited:
Back