Hur dum får man bli

Hur dum är då du, eftersom du inte verkar förstå att det är ett skämt?

hur dum är NI som inte förstår att man är ironisk?

Jag testade att ladda ned GTAIII ViceCity i hojen i går. Det gick utmärkt. Det som hände var att hojen krympte lite och att det helt plötsligt stod PJR-600 på kåpan. Men nu kan man slanga på alla växlar och om man crashar så är är det bara att resa sig och köra vidare som om inget hade hänt.
:rofl

Jag tycker att det är skitroligt att läsa såna där trådar! :lol

Hihihi...det där var faktiskt riktigt roligt... :hihi

Teoretiskt sett borde en sån grej fungera, ungefär som man sopar in ny mjukvara i en bils styrenhet. Chiptrimma MCn?

morlock skrev:
Teoretiskt sett borde en sån grej fungera, ungefär som man sopar in ny mjukvara i en bils styrenhet. Chiptrimma MCn?

Grejen ar att det faktiskt FANNS en lank till nat moppeforum (som inte verkar funka langre) dar man kunde kopa en kabel och en gameboykasett, for att gora nan form av chiptrimning mha ett gameboy, pa Apriliamopeder.

En ironisk tråd om ett ironiskt inlägg. ironin flödar fritt märker jag. kul kul

SuperMicke skrev:
Grejen ar att det faktiskt FANNS en lank till nat moppeforum (som inte verkar funka langre) dar man kunde kopa en kabel och en gameboykasett, for att gora nan form av chiptrimning mha ett gameboy, pa Apriliamopeder.
Var så jag menade, länken funkade inte men misstänkte att det var någon sån grej som blev parodiserad på Bike.
Behöver bara en MC med insprutning och en handdator med seriell dataöverföring samt ett program.... kanske. Eller som i det här fallet, en Gameboy och ett spel :hihi

morlock skrev:

Det är väl det som kallas Power commander? och jag hade ducati performance chip på ss:en innan...

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda