Vinter Körning =)

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Tänkte att det var lika bra att få en snabb start på sessongen 2005. Så jag gick till garaget och sparkade igång R1an. Väl ute på E4an upptäckte jag att väggreppet var dåligt tilltaget i förhållande till maskinens kraftresurser den kanade och ålade sig fram efter vägen på ett konstigt sätt. Vägbanan hade en konstig Ljus lyster som hjag inte uppmerksammat tidigare under 2004. Efter empiriska slutsatser och nogranna överväganden beslöt jag mig för att byta till det röda fordonet som visade sig ha en betydlit bättre förmåga att ta sig fram i denna teräng.

Bilderna togs i Luleå denna vecka :tummenupp

Bifogat

• P1010009.JPG
    P1010009.JPG
    139.8 KB · Visningar: 901
  • P1010011.JPG
    P1010011.JPG
    124.8 KB · Visningar: 556
P@trik skrev:
Haha, skön bild...

Skulle vilja se en åkbild oxå...bambi på hal is..

Ännu roligare var att se folk efter skoterleden då dom mötte en förare i MC ställ. En gubbe häll på att köra av leden då han stirrade så mycket :lol

Jag vet vad ni tycker :dummer

SvartR1a skrev:
Ännu roligare var att se folk efter skoterleden då dom mötte en förare i MC ställ. En gubbe häll på att köra av leden då han stirrade så mycket :lol

Jag vet vad ni tycker :dummer
Har man abstinens så har man :tummenupp

Bart skrev:
Fan va avundsjuk jag är på dig.. ni har ju skitmkt snö!

Word!! :gnissla
Vi brukar också ha så mkt snö, men den här vintern är ju världens sämsta hittils iaf.. 9+ igår, 5 + å ösregn idag.. grönt i gräset :4skrika

skoteridioten skrev:
Vi brukar också ha så mkt snö, men den här vintern är ju världens sämsta hittils iaf.. 9+ igår, 5 + å ösregn idag.. grönt i gräset :4skrika

så går det när man bor söderut

Som en gammal gubbe i byn säger: Det är bara skit söder om piteå

skoteridioten skrev:

Fördelen är ju att det går att köra MC bara det torkar upp lite på vägbanorna.

SvartR1a skrev:

Ja det e ju bara skit att bo söderut när man har hojåkning som hobby
:rolleyes:

NSR_Martin skrev:
Har man abstinens så har man :tummenupp

Jo, jag köpte en fzr 600 i förrgår men grubblerierna hur den skulle vara att köra blev för stora så jag var tvungen att köra en sväng (1km i 10cm snö)

Nu kan jag med gott samvete vänta tills asfalten kommer fram här i Vilhelmina

SvartR1a skrev:
Tänkte att det var lika bra att få en snabb start på sessongen 2005. Så jag gick till garaget och sparkade igång R1an. Väl ute på E4an upptäckte jag att väggreppet var dåligt tilltaget i förhållande till maskinens kraftresurser den kanade och ålade sig fram efter vägen på ett konstigt sätt. Vägbanan hade en konstig Ljus lyster som hjag inte uppmerksammat tidigare under 2004. Efter empiriska slutsatser och nogranna överväganden beslöt jag mig för att byta till det röda fordonet som visade sig ha en betydlit bättre förmåga att ta sig fram i denna teräng.

Bilderna togs i Luleå denna vecka :tummenupp
:D :tummenupp

SvartR1a skrev:

men aldrig i skellefteå hade vi ganska mkt snö i år :tungan :fatta! :arsele men nu är nästan all borta :hihi , vågar man kanske boka uppköring nån gång

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back