GÅR INTE ATT BESTÄLLA MER!
NY OMGÅNG TILL VÅREN!
=)
NY OMGÅNG TILL VÅREN!
=)
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej tyvärr alltså. Har bara bild i tidning.. hmm. o jag hade bara en digitalkamera med mig.amullo skrev:Går det att få större bild på ryggsäckarna??
amullo skrev:Går det att få större bild på ryggsäckarna??
Koskela skrev:Centreras texten på slogan automatiskt?
Förlåt om frågan e lite dum men vill säkert veta bara![]()
Bara bak enligt bild. Två rader. Inte fler.pakopak skrev:hur ligger det till? är det tryck både fram och bak? kan man lägga till en rad? använde bara en på min slogan.
Nej har inte råd och isåfall vad skulle den innehålla? Alla medlemmar på Sporthoj.com?yonsson skrev:Kommer det finnas en sporthoj.com monter på mässan?![]()
i så fall.
Lägg in en ny order, betala.. och var gladPIX skrev:Ja alltså denna fråga riktar sej mot Swedie eller annan som har hand om SH-tröjorna.
Jag har beställt och betalt 1 st munktröja men vill beställa 2, kan man bara lägga in en ny bestälning till med 1 st tröja eller hur ska jag gå till väga för att ha två übercoola tröjor som jag kan flasha med.
Lätt. Det, fika, sporthojkläder och (minst) en dator så man kan kolla om man fått pm mm.Swedie skrev:Nej har inte råd och isåfall vad skulle den innehålla? Alla medlemmar på Sporthoj.com?![]()
Detta är ingen modellagentur direkt..brinckis skrev:Swedie: Ett tips är att lägga in några bilder på tröjan på en uppmätt person, alltså Pelle som är 180 cm och väger har storlek L och det ser ut såhär. Gärna på ett antal olika "stora" personer. Visst kan man fråga runt om vad folk har för storlek på sina tröjor men vissa är ju hiphoppare dvs. har tröjor som kan klassas som 20 manna tält ala lumpen. Detta tror jag också hade minimerat dessa ständigt återkommande frågor om storlekar. Jag har läst en del men sitter själv här som ett frågetecken. Jag vet bara att de är små i storlekarna, men jag har alltifrån S till L så vad skall man då beställa?
men typ den bild som du visar upp på "dig" #81 Nordic Superbike är det en L och du är 180? då skulle jag veta mycket bättre vad jag skulle ha. Det behövs inte mkt.Swedie skrev:Detta är ingen modellagentur direkt..
alla är annorlunda till formen, vissa armar långa som apors, vissa är spetor... Jag kan ej säga mer än att jag är 180 och passar i Large, dock för att köra med det utanpå stället skulle jag ta XL vet jag n u.
Hur ska jag veta vad du ska beställa? Du får chans, men gå utefter vad folk sagt i den andra tröjstorlekstråden.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |