Mr K
I win, you loose!
.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....

Mr K skrev:.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....
jag ställde på den igen idag och tog en runda ..... Det funkade inte att vara utan ......Kurvmakaren skrev:Vadfalls?
Nu får du ändra ditt Nick på forumet..... bara K hädanefter.![]()
Det är ju du som är Mr Winter...
Mr K skrev:jag ställde på den igen idag och tog en runda ..... Det funkade inte att vara utan ......

försäkringsbolaget kommer älska mig efter 5-6 av/på-ställningar ... muhahahahahagamle skrev::kocko De e väl inte lönt o klydda kör året om![]()
Jag körde den modellen för två år sedan... regn=avställning, sol=på, jobb=av... skitlätt via internet ju! Fick 4 skattemärken i månadenMr K skrev:försäkringsbolaget kommer älska mig efter 5-6 av/på-ställningar ... muhahahahaha
Två kvinnor hanterade alla ärenden och de flippade varje gång de såg mitt namn Mr K skrev:jag ställde på den igen idag och tog en runda ..... Det funkade inte att vara utan ......
Vill du ha sällskap så kan jag komma förbi med lite vaselinRobz skrev:Jag körde den modellen för två år sedan... regn=avställning, sol=på, jobb=av... skitlätt via internet ju! Fick 4 skattemärken i månaden![]()
Jag trodde allt gick helautomatiskt i datorerna, men efter ca 6 månader ringde bolaget - jag hade gjort mig kändTvå kvinnor hanterade alla ärenden och de flippade varje gång de såg mitt namn
![]()
Bolaget TVINGADE mig till helårsförsäkring... så lycka till![]()
(IF)Mr K skrev:.... men nu har jag ställt av. Natti natti hojjarna så ses vi i januari .....

GSXR1100R skrev:Ska nog ut en runda i helgen![]()
På söndag kväll är det dax för Lucia i malmö samling kl 18,30 på stortorget 
Lunkiz skrev:hur dax börjar själva tåget??
hur länge kör man?

Ska ut en runda. Denna helgen oxå.
Och förmodligen på söndag.Få se, jag kör minimoto mellan 15-18gamle skrev:På söndag kväll är det dax för Lucia i malmö samling kl 18,30 på stortorget
![]()

Jaså? är det äntligen dags nu...GSXR1100R skrev:Få se, jag kör minimoto mellan 15-18![]()
Ja nu ska du få pisk, om inte min koppling låser sig igenCorbenDallas skrev:Jaså? är det äntligen dags nu...![]()

|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!