Rossis nya hjälm

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Någon som sett Rossis hjälm han har haft på sig på träningarna i Sepang?

Annars här är en bild. ( Är "Rossi" ett tvättmedel föresten?) :)

Bifogat

Det är en grej med rengöringen av startplats, du vet... Dessutom har han gjort rent hus i alla klasser snart.

Rossi är kung inge snack om saken, MEN, tycker aldrig riktigt att dom får till designen på hans krukor... Min åsikt asso.

Mrlind skrev:
Rossi är kung inge snack om saken, MEN, tycker aldrig riktigt att dom får till designen på hans krukor... Min åsikt asso.
Näe, den här ser ut som en NASCAR-förares helsponsrade helmut. Men den är iofs hyfsat cool ändå. En gång lackade jag en hjälm själv. Den blev tillräckligt bra för att nån skulle vilja köpa den DIREKCT. Jag kanske ska erbjuda Rossi mina tjänster?

Underbart om han äntligen skrotar den läskigt fula mån/sol designen.

Denna har ju en tydlig förebild som jag undrar om han och ni andra är medvetna om. När jag bodde i USA köpte jag alltid Tide att tvätta kläderna med; tvättmedel.

Och de sysslar faktikt med racing:

http://www.tide.com/tideRacing/index.jhtml

Bifogat

• twtd_product_prod.jpg
    twtd_product_prod.jpg
    10.6 KB · Visningar: 1,064
Matisa: Få serå! :tummenupp
Nyteknik: Du ska höra vad mina offer för sponsringsförfrågan säger, borde fan skicka dom den där länken, vad har tvättmedel med rejsing att göra :va :D

En sak till, alltid undrat hur man citerar flera inlägg. lite OT, sorry.

Mrlind skrev:
Matisa: Få serå! :tummenupp

Är det jag som är Matisa?

Det var innan digitalkamerornas tid, så jag har inga bilder på den. Men den var blå och silver och vit. Flejms och grejer. Bakpå var det en jag som klamrade mig fast på en GSXR-färgad rymdraket. Very cool.

Från och med nu så e det Matisa :D
Låter ju lä'ckert, hur gjorde du då, airbrush typ eller?

Mattias skrev:
Är det jag som är Matisa?

Det var innan digitalkamerornas tid, så jag har inga bilder på den. Men den var blå och silver och vit. Flejms och grejer. Bakpå var det en jag som klamrade mig fast på en GSXR-färgad rymdraket. Very cool.

Mrlind skrev:
vad har tvättmedel med rejsing att göra :va

Ibland läskigt = smutsiga underkläder. Förarn kanske är en nervös typ = sponsring

vågen skrev:
Ibland läskigt = smutsiga underkläder. Förarn kanske är en nervös typ = sponsring

Ja det e sant, ibland kanske man skiter på sig eller nåt :D

Mrlind skrev:
Från och med nu så e det Matisa :D
Låter ju lä'ckert, hur gjorde du då, airbrush typ eller?

Ja, jag köpte en Clas Ohlson-airbrush för 349:- och satte igång. Jag fick hjälp av en vuxen med den vita grunden och klarlacken. Tvåkomponent var för svårt för mig. Själva dekoren sprutade jag med vattenbaserad akrylfärg.

Ruskigt ful hjälm. Skulle passa in i Gay pride med den. Designen ser ut som för 20 år sen.

Bifogat

• rossi.jpg
    rossi.jpg
    73.9 KB · Visningar: 488
Mr.Jim skrev:
Kanske beror på att han Är Gay

han er inte gay, varje vecka har italienska gossip magazines stories om han och en ny hot tjej. Ikkebare on night stands men ochså lengre forhold.

Nyteknik skrev:
Underbart om han äntligen skrotar den läskigt fula mån/sol designen.

Denna har ju en tydlig förebild som jag undrar om han och ni andra är medvetna om. När jag bodde i USA köpte jag alltid Tide att tvätta kläderna med; tvättmedel.

Och de sysslar faktikt med racing:

http://www.tide.com/tideRacing/index.jhtml

Dette er ikke korrekt, her i italia har vi et tvattmedel som heter Dash. ligner litt på tide, men inte helt.
product_04.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...