Ungdomar i skåne; Lör 27/11 drar vi ut i Malmö!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Så! Nu tänker jag ta inintiativ och göra slag i sak beträffande utgång i Malmö, Lördag 27/11!

Jag tänkte att vi kunde börja med att träffas på Lilla torg på pickolomondo ca 19.00 för att käka lite gött. Specialiteten är Pizza, helgoda! Där äter vi och hinkar ett par öl, för att senare dra ut till någon bar och spä ut blodet lite med valfria drycker. Sen kan vi ju köra lite bilspelsturnering på TILT i centrum (Outrun 2, sjukt kul) och efter detta fantastiska fenomen kan vi ta och hitta någon klubb (förslagsvis Sommarklubben eller Fattiga Privé) för att ragga brudar och dricka lite till. :fyllisar :banana :fyllisar

Vad sägs? Behöver det bli mer komplicerat än så? Det är väl ändå sällskapet som räknas? :)

ps
Åldersgränsen på barena är väl 20, så det är väl rekommenderad ålder för att hänga me. På restaurangen räcker det nog med att man är 18, sen beror det lite på vilka barer vi går på, men klubbarna på lördagar för killar brukar inte vara lägre än 20.

Så vem är på?

1. Kay
2.
3.
4.

Last edited:
Hej bra för slag tyker jag. Det brukar inte vara når problem fast man är 18år om det är 20.
1. Kay
2. willey
3.
4.

Jag däckar först!

1. Kay
2. willey
3. Mr K
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
osv.....

1. Kay
2. willey
3. Mr K
4. PuDDy (kanske) får se hur $$ situationen ser ut för mig då.
5.
6.
7.
8.

1. Kay
2. willey
3. Mr K
5. CrazyMartin
6.
7.
8.

Jag tycker att vi ska vara ätna när vi kommer och förfesta hos någon i stan innan vi gör stan ...... idé?

Vet inte om jag har missuppfattat detta, följde en tråd tidigare där det gällde "ungdomarna i Skåne, se hit". Då var frågan var man går ut när man är 16- 20 eller nåt sånt. Är inte detta fortsättningen på denna?
Backar sällan ett tillfälle att festa men är inte 20 längre... och Privé, 18 års gräns eller...?

Kay, förklaring tack! Är detta för alla eller inriktat på "ungtupparna"?

Maverick_ou812 skrev:
Vet inte om jag har missuppfattat detta, följde en tråd tidigare där det gällde "ungdomarna i Skåne, se hit". Då var frågan var man går ut när man är 16- 20 eller nåt sånt. Är inte detta fortsättningen på denna?
Backar sällan ett tillfälle att festa men är inte 20 längre... och Privé, 18 års gräns eller...?

Kan Mr K hänga på så lär det inte bara vara för "ungtuppar" :hihi
(Kom från rätt ... :arsele )
Kan tyvärr inte själv den helgen :gnissla

Maverick_ou812 skrev:

I den gamla trådens första inlägg skriver han

"
Känner att det kunde varit ballt att träffa lite nytt folk med samma intresse nu när höstdepressionen börjar komma! Är sugen på att dra ihop en fetfest med lite hojj folk i min ålder, 20... Fördel med folk från skåne om man ska ut nånstans...
"

Jag trodde inte någon var under 18 år här... Vad ska man göra om man inte kan gå på krogen? =\
Åldersgränserna på klubbarna är 20 överallt för killar i stort sätt, men blir det tillräckligt med folk under 20 får väl de personerna försöka hitta någon annan aktivitet?
Kom med förslag! Jag e öppen, men det måste ju få bli så att man får gå på krogen och någon klubb, annars finns det ju som sagt inte något att göra ju.

Angående MrK så är han lika omogen som jag, och kortare me, så han räknas som ungtupp :fakta

Last edited:
Kan vi ta en annan helg istället...?
Det verkar som många inte kan just då av olika skäl; barn, jobb, annat..
Själv är jag redan bortbjuden just den kvällen... :rolleyes:

Dessutom är det lönehelg och då kommer det att vara proppfullt överallt så ni får köa er gula & blå för att komma in.... :7peta

Labbe skrev:
Kan Mr K hänga på så lär det inte bara vara för "ungtuppar" :hihi
(Kom från rätt ... :arsele )
Kan tyvärr inte själv den helgen :gnissla
Just det, ungdomar står det... det är mer än 20 år sedan man va ungdom, man får väl halta ner till Harrys med dom andra pensionärerna och dansa mogendans istället.

kommer inte hem forens den siste! sa tyvarr annars hade jag
varit pa! bli nu inte for :fyllisar :yoparty

1. Kay
2. willey
3.
5. CrazyMartin
6.
7.
8.

läste lite dåligt. ska det bara vara 20 bastare så vill inte jag följa med utan startar en egen tråd för oss som är 21+

Maverick_ou812 skrev:

olla här istället
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=63616

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien