Finns Ghostrider 3 på DC?

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
Har själv letat men inte hittat. Är det någon som lyckats hitta Ghostrider Goes Crazy In Europe (GR3)?

Finns en DVDR-release och en XviD vad jag vet.

XviDen är på 2 CD-skivor och DVDRen på en DVDR, 4 gig dårå.

Är det någon med BBB eller liknande uppkoppling som kan gå in på sporthoj.dyndns.org DC Hubb och låta mig ladda ner den. Har själv BBB 10Mbit så det lär inte ta lång tid att ladda ner den.

Heter More på DC.

Tack! :Bugar

Tycker det är ganska oförskämmt att helt öppet skylta med att man vill ha tag på piratkopierade filmer.
Speciellt om upphovsmakaren bakom filmen finns inne på forumet. Och det oavsett vad man tycker om hans filmer.

Skulle jag göra en film och jag ser att folk i min omgivning sprider den olagligt på nätet skulle jag bli ganska piss**:censored

Skulle ju kunna vara synd ifall antipiratbyrån fick upp uppmärksamheten för SH.

More skrev:
Ingen med snabb uppkopling som kan dela med sig filmen? :Bugar
Ingen kan hindra dig från att gå ut på dc och söka själv; ser inte riktigt vad den här tråden ska va bra för. Eller hindra och hindra... en bekant till en polare åkte dit för brott mot upphovsrättslagen. Men i princip så är det väl rätt riskfritt att ladda :tomten

mb skrev:
Ingen kan hindra dig från att gå ut på dc och söka själv; ser inte riktigt vad den här tråden ska va bra för. Eller hindra och hindra... en bekant till en polare åkte dit för brott mot upphovsrättslagen. Men i princip så är det väl rätt riskfritt att ladda :tomten

SH-hubben är privat.

Last edited:
Bästa hade varit om filmerna inte fanns, nu gör dom det. Sprid skiten gratis så det inte lönar sig för miffot å hålla på, det är min åsikt.

Jag repeterar: det är inte olagligt att ladda ner piratkopierat material, oavsett om det är filmer, musik, spel, program osv, från internet. Det som är olagligt är spridningen.

Ingen kan alltså komma och beskylla dig för ett lagbrott om du (rent hypotetiskt, givetvis) laddar ner Ghost Rider 3. Inte polisen, inte Antipiratbyrån och inte upphovsmännen.

Håller med om att skulle jag göre en film och försöka sälja den så skulle man bli rätt sne när folk tydligt skyltar med vart dom ska leta för att finna den.

Men jag kommer själv ladda ner filmen men jag kommer också köpa den via Iceman. Snacka om dubbel moral :rolleyes: men jag känner mej ganska så ordentlig, dels jag skyltar inte med det och dom som gjort filmen kommer tjäna pengar på mej. För orginal är bäst. Tänk om alla som laddar ner filmen skulle göra så, vilka stålars till dom som gjort den.

Jag kommer inte ladda ner den, och jag kommer inte att köpa den. Dock, om jag rent hypotetiskt skulle få för mig att vilja se filmen, så skulle jag inte ens i min vildaste fantasi kunna tänka mig att betala för det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT