Min nya feta stereo , vad tycker ni???? :)

jag har läst om det i HiFi & Musik.. jag har för mig att bara förstärkaren väger typ ett ton eller så. alltså den stora grejjen bakom
 
Last edited:
Antar att du inte har grannar inom dom närmsta 10 milen....

Annars blir du nog jättepoppis... :D
 
God damn!! :skrämd
Bor stort och bra? Annars får du nog flytta ur till förmån för stereon... :D

Det är sådär det ska se ut.... :cool:
 
Firefly skrev:
Vill inte vara elak. Men är det verkligen din? Just den på bilden? Jag har nämligen i så fall några frågor ang. bilden...

:hihi :D :7peta :D :hihi
Men hallon ballon, tror du jag har lysrörsarmaturer hemma eller????
Klart som fan att det inte är hemma hos mig!!!!!
 
Måste ju tillägga att det e inte min stereo heller:( Fast jag önskar att det vore.....
Inlägget var menat som ett litet skämt med tanke på vad allt detta kostar så tror jag ingen på SH hade haft råd med det.
 
Ravetrancer skrev:
Men hallon ballon, tror du jag har lysrörsarmaturer hemma eller????
Klart som fan att det inte är hemma hos mig!!!!!
Ha ha, fattar väl jag med. Var bara tvungen att retas lite. Hoppas du inte tog illa upp...
 
Ravetrancer skrev:
Men hallon ballon, tror du jag har lysrörsarmaturer hemma eller????
Klart som fan att det inte är hemma hos mig!!!!!

"Hallon ballon" ????

Underbart uttryck! :lol Jag dör av skratt!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top