Gost rider?

Mr. G är ju inte direkt storvuxen i verkliga livet. (frågar man honom själv använder han ord som smärt o smidig)

Såg den där cykeln i Nacka i helgen, Såg trevlig ut även på nära håll :)

Lät trevligt när den smet iväg oxå för den delen.

Om inte någon börjar stava Ghost korrekt, dvs med ett "h", då måste jag strypa någon.

jaa de e väll GÅS(T)RAJDOR,samma foto finns ju på GÅS(T)RAJDORS hemsida...

Freppa skrev:
Om inte någon börjar stava Ghost korrekt, dvs med ett "h", då måste jag strypa någon.

Sytrp mig!!

Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB

Jas-95 skrev:
Sytrp mig!!

Eilngt en undeörnsking på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB
:Bugar .ÄNTLIGEN någon som fattar.själv tycker jag synd om meniskor som inte kan läsa ett ord utan att komentera det.bara för att man bytat ut ett "ä" till ett "å" (bara som ett exempel)... :Bugar .ytterligare..

Jas-95 skrev:
Sytrp mig!!

JB
Vrkear smätma :tummenupp
Fast lite svårare att skriva så.....

Freppa skrev:
Fast det ser snyggt ut när man stavar rätt. Tycker jag iallafall.
en del meniskor tycker det är snyggt med halsduk mitt på sommaren..eller gå med röven bar...mm mm

E22 skrev:
en del meniskor tycker det är snyggt med halsduk mitt på sommaren..eller gå med röven bar...mm mm

Och med din liknelse vill du ha sagt att "stava rätt är som att gå med röven bar" :va
Vi kan ha ett nytt ordspråk på gång.

benrangel skrev:
Och med din liknelse vill du ha sagt att "stava rätt är som att gå med röven bar" :va
Vi kan ha ett nytt ordspråk på gång.
de e lika fel att stava fel,som att fråga om hjälp om sin hoj här på forumet,om hojen inte startar(bara som ett exempel )

E22 skrev:
de e lika fel att stava fel,som att fråga om hjälp om sin hoj här på forumet,om hojen inte startar(bara som ett exempel )

Vilket innebär..... hmm..... det innebär att...... aha, det innebär att det är inte fel att dra på sig byxorna igen :tummenupp

Jas-95 skrev:
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet

JB

Precis :tummenupp

Det är därför det är jobbigt att läsa när Caps-lock-Leffan varit i farten och skrivit ett lunarinlägg (25 rader och bara stora bokstäver)! :3freak

benrangel skrev:
Vilket innebär..... hmm..... det innebär att...... aha, det innebär att det är inte fel att dra på sig byxorna igen :tummenupp
HAHHAA ja gör du det.för det börgar lukta barnrumpa här,om man säger så.tycker denna tråden har sjunkigt ganska så bra nu va?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman