Vem sitter ner och kissar?

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jo kärringar!
Von Vettet skrev:
jag kommer...nu får vi se om vi kan bli lika många vikingar som sist...jag var impregnerad av uppslutningen .. :tummenupp
Var var VV? Inte med oss och gazzade iallafall.

Jag tror VV sitter ner och kissar! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

"Jag tror med bestämdhet att VV's stringtrosor skavde. Så stackaren fick stanna hemma tillsammans med salvatuben."

Väntar på den sanne vikingen... :corn

Sitter man ner och kissar så är det mindre risk att man ska få problem med prostatan!

Blue skrev:
Sitter man ner och kissar så är det mindre risk att man ska få problem med prostatan!

Jag sitter och skiter, relativt ofta (les: full av skit) :D :tummenupp

VV var inloggad senast Senast aktiv: Igår 08:42 men har inte kommenterat detta.......
svagt

en bekännelse

Mr K skrev:
VV var inloggad senast Senast aktiv: Igår 08:42 men har inte kommenterat detta.......
svagt

YOU GOT ME...jag är avslöjad. Får väl lätta på mitt hjärta: Klart jag missade onsdagsgazzet,men det berodde på att min pojkvän hade tandvärk som jag fick bota med proteindrinkar hela kvällen. Som någon sa. "VV, du kan inte rå för att dina föräldrar e syskon"...och så e det ju. Det e min lott i livet. Nu när jag ändå är igång så kan jag berätta för er mina vänner att jag bär på en innerlig längtan om att få bli den första erkända homosexuella poeten som dansar jazzbalett och kör hoj... :D :lol

Så, med min sedvanligt ödmjuka stil önskar jag er all lycka och medgång...speciellt du K, som klockar mina små intassningar....fuling :rofl

Von Vettet skrev:
YOU GOT ME...jag är avslöjad. Får väl lätta på mitt hjärta: Klart jag missade onsdagsgazzet,men det berodde på att min pojkvän hade tandvärk som jag fick bota med proteindrinkar hela kvällen. Som någon sa. "VV, du kan inte rå för att dina föräldrar e syskon"...och så e det ju. Det e min lott i livet. Nu när jag ändå är igång så kan jag berätta för er mina vänner att jag bär på en innerlig längtan om att få bli den första erkända homosexuella poeten som dansar jazzbalett och kör hoj... :D :lol

Så, med min sedvanligt ödmjuka stil önskar jag er all lycka och medgång...speciellt du K, som klockar mina små intassningar....fuling :rofl
muhahahahahaha ....... du e för go du ....

"min pojkvän hade tandvärk som jag fick bota med proteindrinkar"

Det där gör mej mörkrädd. Riktigt mörkrädd.

Von Vettet skrev:
jag bär på en innerlig längtan om att få bli den första erkända homosexuella poeten som dansar jazzbalett och kör hoj... :D :lol
Nu j-r har Fån Fettet rökt bananer till frukost:rofl

Mr K skrev:
Jo kärringar!

Var var VV? Inte med oss och gazzade iallafall.

Jag tror VV sitter ner och kissar! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Nina & jag väntade på dig sen Påsken -03, då du skulle dyka upp.
Vi hörde aldrig ifrån dig Fröken K, så vi misstänker att du själv har fettvadd innanför dina trosor. Eller............fick du inte gå ut :arsele

majtii skrev:
"min pojkvän hade tandvärk som jag fick bota med proteindrinkar"

Det där gör mej mörkrädd. Riktigt mörkrädd.
Jag förstår din frustration.Men jag ska inte svika dig Majtii,,,, man behöver inte vara gay för att man s****er v en kompis...eh, har jag hört!!! :pannkyss

GSXR1100R skrev:
Nu j-r har Fån Fettet rökt bananer till frukost:rofl
Nä jag har inte rökt bananer...för av mågon underlig anledning var de alla väldigt mosiga i sin konsistens och hade en taskig doft...så jag avstod. Man vet ju aldrig var de har varit... :lol

Von Vettet skrev:
Jag förstår din frustration.Men jag ska inte svika dig Majtii,,,, man behöver inte vara gay för att man s****er v en kompis...eh, har jag hört!!! :pannkyss

Å andra sidan blir man inte kompis för att man s**er av en gay :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...