RoLLER har inget körkort!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ojdå... var förbi HD/Buell eftersom min vän e lite intresserad av en Buell. Jag ville oxå testa och tänkte att jag skulle snyta ur den på Nynäsvägen för att se om det va nåt att ha. Levererade en bomb wheelie i vanlig ordning sen blninkade det blått.

Kändes inte så bra med en lånad hoj och säsongen e ändå slut så det va lika bra att stanna. Stort powwow till poliserna som var dom trevligaste jag träffat (dom bjussade på bombwheelien så det blev bara 140 på 70 väg). Det va lite kul när polisen kom till HD oxå och hämtade körkortet och inte jag. Personlen skrattade och sa att det aldrig hänt. Sen har RoLLER aldrig provat hoj där heller.

Nu kan ni våga er ut på Slingerbulten igen.

Vi ses nästa sommar // Bisous!

Grattis! Hur känns det?

... och vad tyckte HD shoppen om din testkörning ? enormt olaglig hastighet + bakhjulsåk som socker på bullen.

Last edited:
:brinnerup kul att du lycksdes göra de när de ändå var slut på körandet :tummenupp synd på kortet då......hoppas du inte behöver åka bil i jobbet ;)

fan va tråkigt, men nu har du ju mer tid till filmning av andra o redigering:)

hehe.. ajdå...
men helt klart det bästa sättet att tappa kortet på!! nu e de bara längtan som återstår!!

men vad är det du säger!!!? inge filmande i helgen då eller??

Kakan skrev:
:brinnerup kul att du lycksdes göra de när de ändå var slut på körandet :tummenupp synd på kortet då......hoppas du inte behöver åka bil i jobbet ;)
vet inte om man ska skratta eller gråta men va det ett grattis du va ute efter? grattis...

Att stanna med lånad hoj, på slutet av sommaren känns ju ganska vettigt :)

rock on nästa år :yoparty

RoLLER skrev:
Ojdå... var förbi HD/Buell eftersom min vän e lite intresserad av en Buell. Jag ville oxå testa och tänkte att jag skulle snyta ur den på Nynäsvägen för att se om det va nåt att ha. Levererade en bomb wheelie i vanlig ordning sen blninkade det blått.

Kändes inte så bra med en lånad hoj och säsongen e ändå slut så det va lika bra att stanna. Stort powwow till poliserna som var dom trevligaste jag träffat (dom bjussade på bombwheelien så det blev bara 140 på 70 väg). Det va lite kul när polisen kom till HD oxå och hämtade körkortet och inte jag. Personlen skrattade och sa att det aldrig hänt. Sen har RoLLER aldrig provat hoj där heller.

Nu kan ni våga er ut på Slingerbulten igen.

Vi ses nästa sommar // Bisous!

himla roligt skrivet! :D

ni har det bra som inte åker på prövotid ännu! hahahaha.... :rofl

Gör som alla andra, gråt ut, överklaga och säg att du verkligen verkligen verkligen måste ha körkortet i jobbet. För det brukar ju funka... även om jag är emot det.
Krya på dig.

hoppsan.

funkade det inte att förklara för polisen att du är roller och att du därför MÅSTE köra på bakhjulet?

Swedie skrev:
Grattis! Hur känns det?

... och vad tyckte HD shoppen om din testkörning ? enormt olaglig hastighet + bakhjulsåk som socker på bullen.

Tack! Jag garvar åt det och tycker jag e tuff. Nämen det e väl ingen biggie, man behöver ju inte ta om det.

HD personalen skrattade oxå, det hela va lite tragikomiskt bara. Det roliga i kråksången e att polisen gav mig/oss tips på plats att HD skulle skriva intyg om provkörning och att jag därav va lite gasglad, vilket dom gjorde. Som sagt. Otroligt trevliga & sjyssta poliser.

Caffe skrev:
uuuhh Trist avslutning på säsongen.

Tja, allt är ju relativt. Jag har en kompis som avslutade förra säsongen på ett ännu tristare sätt.

Edit:
Roller, var det nå snygga poliser då?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...