Ojdå... var förbi HD/Buell eftersom min vän e lite intresserad av en Buell. Jag ville oxå testa och tänkte att jag skulle snyta ur den på Nynäsvägen för att se om det va nåt att ha. Levererade en bomb wheelie i vanlig ordning sen blninkade det blått.
Kändes inte så bra med en lånad hoj och säsongen e ändå slut så det va lika bra att stanna. Stort powwow till poliserna som var dom trevligaste jag träffat (dom bjussade på bombwheelien så det blev bara 140 på 70 väg). Det va lite kul när polisen kom till HD oxå och hämtade körkortet och inte jag. Personlen skrattade och sa att det aldrig hänt. Sen har RoLLER aldrig provat hoj där heller.
Nu kan ni våga er ut på Slingerbulten igen.
Vi ses nästa sommar // Bisous!
Kändes inte så bra med en lånad hoj och säsongen e ändå slut så det va lika bra att stanna. Stort powwow till poliserna som var dom trevligaste jag träffat (dom bjussade på bombwheelien så det blev bara 140 på 70 väg). Det va lite kul när polisen kom till HD oxå och hämtade körkortet och inte jag. Personlen skrattade och sa att det aldrig hänt. Sen har RoLLER aldrig provat hoj där heller.
Nu kan ni våga er ut på Slingerbulten igen.
Vi ses nästa sommar // Bisous!