Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är redigerat i Vegas. Men installera Vegas. Öppna den filmen som är så stor orginal i ett nytt projekt. Sen väljer du att rendera i formatet "Windows Media Video V9 (*.wmv)" Sen får du på "template strax under välja vilken kvalitét du vill ha. Ju bättre kvalitet ju större fil såklart... Lycka till PM.a om du undrar något mer.hållundan skrev:Najs... Hur komprimerar du din film? Lite korspostvarning, men kolla http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55615
Ser iofs ut som om du har redigerat i Vegas? Eller? Nåväl, tips mottages tacksamt...
du kan även välja att köra divx eller xvid om du vill i Video Vegas oxåFirefly skrev:Ja, det är redigerat i Vegas. Men installera Vegas. Öppna den filmen som är så stor orginal i ett nytt projekt. Sen väljer du att rendera i formatet "Windows Media Video V9 (*.wmv)" Sen får du på "template strax under välja vilken kvalitét du vill ha. Ju bättre kvalitet ju större fil såklart... Lycka till PM.a om du undrar något mer.
Ok. Ja jag har inte hunnit sätta mig in i det så mycket... Men lite åsikter om filmen då??? Vad tycker ni?wdac skrev:du kan även välja att köra divx eller xvid om du vill i Video Vegas oxå![]()
Den verkar vara överbelastad. Den funkade för en liten stund sen...wdac skrev:hmm får inte tag på adressenså ja får int hem filen
![]()
Va fan. Klagar du?MostWanted_NKPG skrev:hoppas den är bättre än den förra
MostWanted_NKPG skrev:hoppas den är bättre än den förra
ok. bra med lite kritik.DJM skrev:den var bra, men för mycket slowmotion. Det blir jobbigt tillslut.![]()
de där med slowmotion har jag haft lite trubbel med i Video vegasFirefly skrev:ok. bra med lite kritik.
Det är inga problem alls. Jag skickar ett PM.wdac skrev:de där med slowmotion har jag haft lite trubbel med i Video vegasde snuttar som skall vara slowmotion får man rendera ut var för sig.. för annars blir hela timeline:en för mig slowmotion.. hur blir det för dig?
Det kan vara att många tankar samtidigt. Försök om en stund igen.Slappa skrev:Hmm hittar inte servern![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |