[FILM] Nu har jag gjort en ny film!

hållundan skrev:
Najs... Hur komprimerar du din film? Lite korspostvarning, men kolla http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55615

Ser iofs ut som om du har redigerat i Vegas? Eller? Nåväl, tips mottages tacksamt...
Ja, det är redigerat i Vegas. Men installera Vegas. Öppna den filmen som är så stor orginal i ett nytt projekt. Sen väljer du att rendera i formatet "Windows Media Video V9 (*.wmv)" Sen får du på "template strax under välja vilken kvalitét du vill ha. Ju bättre kvalitet ju större fil såklart... Lycka till PM.a om du undrar något mer.

Firefly skrev:
Ja, det är redigerat i Vegas. Men installera Vegas. Öppna den filmen som är så stor orginal i ett nytt projekt. Sen väljer du att rendera i formatet "Windows Media Video V9 (*.wmv)" Sen får du på "template strax under välja vilken kvalitét du vill ha. Ju bättre kvalitet ju större fil såklart... Lycka till PM.a om du undrar något mer.
du kan även välja att köra divx eller xvid om du vill i Video Vegas oxå :)

wdac skrev:
du kan även välja att köra divx eller xvid om du vill i Video Vegas oxå :)
Ok. Ja jag har inte hunnit sätta mig in i det så mycket... Men lite åsikter om filmen då??? Vad tycker ni?

hmm får inte tag på adressen :( så ja får int hem filen :(

uchh va tid 26kb/s åter kommer med en ressume :)

MostWanted_NKPG skrev:
hoppas den är bättre än den förra
Va fan. Klagar du? :mad: Vad var det som var dåligt med den förra? :fatta! Vilken var den förre förresten? :confused: :tungan

EDIT: in med lite smileys så du inte tror jag är arg på riktigt... :hihi

den var bra, men för mycket slowmotion. Det blir jobbigt tillslut. :tummenupp

Är det någon som fått hem den ännu? Jag vill ju höra om den är nåt bra eller inte. Jag vill bli grym på att göra filmer. Måste få veta vad som är bra och dåligt...

DJM skrev:
den var bra, men för mycket slowmotion. Det blir jobbigt tillslut. :tummenupp
ok. bra med lite kritik.

I och för sig så är det bara de två första wheelisarna som är i slowmo. Och en på den vita ninjan. Övriga är i riktig hastighet. Han är grym på att göra långsamma wheelies. Fast alla stoppies behövde kanske inte vara i slowmo...

Last edited:
Firefly skrev:
ok. bra med lite kritik.
de där med slowmotion har jag haft lite trubbel med i Video vegas :( de snuttar som skall vara slowmotion får man rendera ut var för sig.. för annars blir hela timeline:en för mig slowmotion.. hur blir det för dig?

wdac skrev:
de där med slowmotion har jag haft lite trubbel med i Video vegas :( de snuttar som skall vara slowmotion får man rendera ut var för sig.. för annars blir hela timeline:en för mig slowmotion.. hur blir det för dig?
Det är inga problem alls. Jag skickar ett PM.

Inskickat av MostWanted_NKPG
hoppas den är bättre än den förra

jo för dina filmer va ju bra... :rolleyes:

Back