Finns intresse av att hyra lägenhet 2:a hand i Stockholm?

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
Tja grabbar!
Kanske kommer in på skola i vår och då kan jag nog inte bo kvar i lägenheten. Finns intresse att hyra i andra hand? 43Kvm i Orminge för 3500 i månan. Kan ev fås delvis möblerad för mindre kostnad.. Ligger fint nära centrum o park o lite grönt. Bussar 15 minuter till Slussen.
//B

Hmm nu blir jag fundersam. Trodde det var bostadsbrist i Stockholm? Ingen som ens blir liiiite intresserad?

Tanken är att hyra ut from att jag kommer in på skolan, dvs kanske i januari/februari och sedan kanske i 2 år framöver.

Hej !!

Jag har en välplanerad etta på 30kvm som jag vill byta till en tvåa i sthlm (min finne i Hägersten).
Jag har ca 15 min med tunnelbanan in till T-Centralen, billig hyra, naktedeln kankse är att den ligger på båttenvåningen, men det är i ett lungt område och det är pensionärer och barnfamiljer i huset.
Bra tvätsttuga kan jag också säga.

Hoppas det är okej för dej BillSkullman att jag la in detta här då du redan har en tråd tänkte jag att jag kanske kunna lägga detta här.
Vill du att jag tar bort så säg till så gör jag det.

Mvh Kakan

Moha, den jävel som hyr den här kan få bjuda mig på bullar varje dag helt gratis.

Jag har garageplats att hyra ut svindyrt också, icke uppvärmt flerbilsgarage men ändå, jag behöver pengar så det är skitdyrt ändå. :D

BillSkullman skrev:
Vaddå tycker du det är dyrt?

Nej, jag sa bara att jag har en garageplats över som jag just nu inte använder och kan hyra ut om nån behöver.

Hur du tar betalt för din lgh skiter jag i, det är bara bra för mig som äger en lgh i området om det blir svindyrt. :D

Vilken nuffra bor du på?

Bor på Betsövägen 8.
Men vafan hyran som jag skrev är ju vad den kostar? Ingen jävla mellanskillnad där inte. Om du tycker det är svindyrt måste du fortfarande bo hemma hos mammsen, för hyrorna ligger däromkring i verkligheten.

EDIT: Ja är blind..

BillSkullman skrev:
Bor på Betsövägen 8.
Men vafan hyran som jag skrev är ju vad den kostar? Ingen jävla mellanskillnad där inte. Om du tycker det är svindyrt måste du fortfarande bo hemma hos mammsen, för hyrorna ligger däromkring i verkligheten.

Är du typ korkad eller nånting?

Jag har inte på ett enda jävla ställe skrivit att det är dyrt, jag har mer eller mindre skrivit raka jävla motsatsen. Men eftersom du är så jävla orolig kanske det är dyrt?

Jag äger fortfarande en lgh i området, stiger priserna får jag mer pengar som jag skrev där uppe, varför ska jag gnälla över att det är dyrt?

"Hur du tar betalt för din lgh skiter jag i, det är bara bra för mig som äger en lgh i området om det blir svindyrt. "
Det där tolkade jag som att du tyckte att jag drog på ett högt pris och att det skulle göra att priserna i omr höjdes, därav min kommentar.

EDIT: Och nej jag är inte "typ korkad eller nånting"

Last edited:
Jag är intresserad men jag behöver flytta NU,panik typ,har du nåt datum när den blir ledig?

BillSkullman skrev:
Hmm nu blir jag fundersam. Trodde det var bostadsbrist i Stockholm? Ingen som ens blir liiiite intresserad?
Det är ingen bostadsbrist i Stockholm om man ser till tomma lägenheter. Om man däremot tittar på tillgängliga lägenheter blir det värre. Ingen jävel släpper en lägenhet i dagsläget utan alla håller på dem. Hellre en oanvänd lägenhet som investering än att släppa till bostadskön.
Ev kan jag vara intresserad åt en tjejs räkning. Jag återkommer.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra