Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stoffer skrev:
Meh, poppo kan ju säja förlåt iaf..P@trik skrev:Gnäll,gnäll....han vart ju inte skjuten iallafall.
Dessutom såg han väldigt misstänkt ut,en sån där typisk ligist..
stoffer skrev:Okej, jag kan dra av en redig spark i låret på dig, så ser vi hur mycket du kniper igen.
Saken är den att händer något med en polis blir det "våld mot tjänsteman" "misshandel" och en massa andra saker, gör en polis något så blir påföljderna nästan inga.
Tycker det är förjävligt att polisen inte ens ville be om ursäkt. Bort med brickan och rejäla böter tycker jag.
Precis, det är ju tjänstefel att inte identifiera sig som polis innan man börjar slå på folk som inte slår en själv. Det är däremot inte tjänstefel att mota bort löst pack från sin gård, gäller väl även poliser? Om det befinner sig poliser på min gård kan jag väl be dem gå? Eller har de någon rätt att vara där, men inte inne i huset?mb skrev:Låter som ett klassiskt missförstånd; båda parter jagade "tjuvar"... trodde de. Polisen hade fysiskt överläge dock. Men man tycker ju att snuten ska säga vilka de är redan från håll.
Fluxir skrev:tycker oxå gott han kan be om ursäkt. men fan dom har det inte lätt. sluta klaga så förbannat..

Maxxi skrev:Ahh sluta gnäll på polisen hela tiden. De har fan inget tacksamt jobb. Jaga idoter,mördare och svin hela dagarna. De blir ständigt beskjutna och hotade, inte alltid lätt att avgöra vem som är brottsling och inte i en stressad situation.
Werzion skrev:hade det inte varit i mes-sverige så hade polisen kanske fått/kunnat dra pistolerna och säga till honom att lägga sig på marken istället för att göra som det blev...
men drar polisen vapnet i sverige så får dom plocka bort brickan och gå till arbetsförmedlingen dagen efter verkar/känns det som![]()
jag skyller på staten/regeringen/samhället![]()
![]()
elvin2008 skrev:tycker det var fel av polisen att gå in på mannes tomt från första början. Det är privat område och där har ingen objuden något alls att göra.
Nu börjar de tuffa killarna komma in i tråden.sven666 skrev:..ååh glöm inte alla dårar med sporthoj![]()
![]()
gör samhället en tjänst - skjut en snut.
nja kanske inte, men det behövdes lite motvikt i tråden.. tycker det är kul att visst folk altid försvarar snutar som begår tjänstefel tills det händer dom själva.. då jävlar ska det anmälas..![]()
Werzion skrev:jag skyller på staten/regeringen/samhället![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |