Chans att se V8 motorcykel!

• Thread starter Thread starter ThomasN
  • Start date Start date

ThomasN

Guest
Tja

Jag skall eventuellt med 2 andra o kolla på ett MC-bygge som är färdigt nu precis. Det är en hemmabyggd MC med 3.5l V8 från en Range Rover. Mycket cool maskin... minst sagt :yoparty

Är det ngn som e sugen på att köra dit och har lite extra skyddsutrustning så åker vi 2 hojjar dit med 1 passagerare / hoj. Jag har då ingen cykel själv men har utrustning... en av mina kompisar som skall åka med den andra killen har ingenting.

Skall åka dit ikväll...

ah just ja, imorgon kväll är det ju...

Last edited:
För fasiken thomas. Vart e hojjen ?

Glöm inte bort oss andra. Ta bilder. :tummenupp

jadu... det där med finansieringen går fortsatt dåligt... :( var tar alla mc-pengar vägen :confused:

jag ligger i hårt nu med bilförsäljningar... så nu under sensommar/höst kommer det bli av... :squid

skall ta med mig kameran, sist vi var där fick vi inte fota men han kanske har annan åsikt nu när den e färdig... om inte annat så får jag smygfota, min kamera e rätt liten ... hehe

Det är inte den där med 4 däck baktill ?

nope... denna har bara ett stort... risk för att bli ko-bent dock när man har en 3.5l V8 mellan benen :)

Såja... nu har vi varit där och kollat på den. Så jävla cool!!! :yoparty :banana :arsele

Lite snabba fakta: Byggd av Rolf som bor i Klippan, hojjen kallas Rolls. 3.5l Rover V8, ca 350 kg, skall börja "serietillverkas" av honom själv nu för försäljning snart. Prislapp ca 400k.

Tyvärr var den inte helt klar ännu, lite småmeck + lackning återstod. Vi har filmat den också och det helt otroliga motorljudet. Lägger till den i gallery senare..

IMGP0839.sized.jpg

Se resten här: https://xyz.pp.se/gallery/2004_Rolls/

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...