Kalmar/Oskarshamn -- Banåkning på onsdag -- någon som har lust att dela?

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Tänkte åka upp till Sviestad i Linköping på onsdag för kvällsåkningen där. Någon som har lust dela på resan? Vi åker bil med släp eller dyl.

Åkningen kostar 200pix och är från 17-20 vi bör vara på plats i LKP 15.00 dvs lastning vid lunch då det är först till kvarn som gäller, är dock inga problem om man är i tid. Det är en perfekt åkning för er som aldrig provat innan, massor av bra och trevliga instruktörer.

Mer info på : http://www.lms.se

PM'a vid intresse.. vore trist att behöva åka själv. Jag bor vid kusten mellan oskarshamn och kalmar. Så en radie på 5 mil bör ju inte vara några problem.

Det blir av med förutsättning att vädret inte ser tokdåligt ut.

Kom igen nu!! :7peta

kan oxå slänga in ett onödigt inlägg... om hojen varit lite närmare race skick och inte varit påväg till tyskland nu så hade jag velat följa med... får bli ett senare datum.. men varför tar ni inte hojen upp? Iof träligt om man klotar men de är ju finare att busa på vägen upp..?

DaGaz skrev:
Mm, förbaskat -- något du behöver hjälp med??
ptjaa
ena skruven som håller avgasportarna på övre cylindern har blivit rund i krysset..
har lite problem o få loss den och vill inte behöva riva loss hela cylindern.

hojen dog för mig på en runda till borgholm för ett tag sen, hoppas det bara är
igensatta avgasportar- men det kanske inte räcker med o bara rengöra dom o
då kan jag ju ändå inte köra på ett tag :(

men det vore verkligen mumma att få plocka ut den på bana iaf en gång i sommar..

mjukis skrev:
kan oxå slänga in ett onödigt inlägg... om hojen varit lite närmare race skick och inte varit påväg till tyskland nu så hade jag velat följa med... får bli ett senare datum.. men varför tar ni inte hojen upp? Iof träligt om man klotar men de är ju finare att busa på vägen upp..?

Ok.. Det är för gathojjar ingen RR grupp på onsdagar.
Nästa körning är 18/8.

Ta hojjen upp? Uhh, om du har bra tips på vägar upp är jag idel öra men 34'an eller E22 / 35'an är ju inte direkt några höjdare. Dessutom ska man ju hem på kvällen vilket inte känns sådär jätteinspirerande.

Har nog fått napp nu btw..

Sikta på 18/8 istället vetja.. även om man får loss skruven känns det ju som osäkert att få den i trim tills imorgon..

sner0 skrev:
ptjaa
ena skruven som håller avgasportarna på övre cylindern har blivit rund i krysset..
har lite problem o få loss den och vill inte behöva riva loss hela cylindern.

hojen dog för mig på en runda till borgholm för ett tag sen, hoppas det bara är
igensatta avgasportar- men det kanske inte räcker med o bara rengöra dom o
då kan jag ju ändå inte köra på ett tag :(

men det vore verkligen mumma att få plocka ut den på bana iaf en gång i sommar..

DaGaz skrev:
Sikta på 18/8 istället vetja.. även om man får loss skruven känns det ju som osäkert att få den i trim tills imorgon..

tanken slog mig att du kanske menade imorrn, men jag kopplade det som nästa onsdag..
kunde nog blivit svårt o få ledigt av chiefen tills imorrn me :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT