Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja inte riktigtblom skrev:nä dra ballen i gruset![]()
marcus_136 skrev:Nja inte riktigt.
Crm har inge centralstöd.Mikael Cagiva skrev:Du har repat centralstödets fötter i marken.
marcus_136 skrev:Okej ni får gissa vad jag precis gjort och vad det är för märken.
marcus_136 skrev:Okej ni får gissa vad jag precis gjort och vad det är för märken.
marcus_136 skrev:Crm har inge centralstöd.
.
.marcus_136 skrev:haha nej , ena hojjen är faktist min crm.
Men okej , misslyckat bakhjulsförsök blev mycke skrap i regplåtten , baklyse o lite andra skador, dock fick jag inte tillbaka hojjen någon gång så det blev en vurp på arslet med lite böjt styre , uppslipad gasrulle , böjdfotpinne , skrapad kåpa , trasigt baklyse , och skrapad regplåt.
) kunde du väl ha klämt dit om du skrapat plåten UTAN att vurpa
marcus_136 skrev:skrapad regplåt.
marcus_136 skrev:haha nej , ena hojjen är faktist min crm.
Men okej , misslyckat bakhjulsförsök blev mycke skrap i regplåtten , baklyse o lite andra skador, dock fick jag inte tillbaka hojjen någon gång så det blev en vurp på arslet med lite böjt styre , uppslipad gasrulle , böjdfotpinne , skrapad kåpa , trasigt baklyse , och skrapad regplåt.
Vad har du för hoj?nomolas skrev:lyckades jag med för ett tag sen ocksåOch baklyset kunde jag inte beställa nytt, dem har slutat tillverkas så jag vet inte hur ajg ska göra nu.
![]()
marcus_136 skrev:Vad har du för hoj?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|