Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CorbenDallas skrev:Att rita på frihand är inte direkt en promenad i parken som amerikanen skulle ha sagt.
Men ett försök. helt bra blev det ju inte...
CorbenDallas skrev:Att rita är en promenad i parken som amerikanen skulle ha sagt.

CorbenDallas skrev:Att rita på frihand är inte direkt en promenad i parken som amerikanen skulle ha sagt.
Hyffsat full på banan ser det ut som...![]()

Ekholm skrev:
Kurvmakaren skrev:![]()
![]()
![]()
Det är ju solklart varför du går av banan....du kör ju på fel håll![]()
Kurvmakaren skrev:Spårval spårval spårval.....
Hur kör just Du på SRW?
Rita och berätta hur Ni väljer att köra för att få till det BÄSTA varvet.
Ordet och pennan är i erat våld så kom igen...

anol skrev:Vad är detta för desperat sätt för att du ska bli snabbare Kurvis?![]()
Skulle jag ritat hade det nog blivit lika hackigt som Corbens, fast med två spår ur kurvorna, ett för framhjulet och ett för bakhjulet![]()

Snarare ett spår för hjulen o ett i kalingarna!!!anol skrev:Vad är detta för desperat sätt för att du ska bli snabbare Kurvis?![]()
Skulle jag ritat hade det nog blivit lika hackigt som Corbens, fast med två spår ur kurvorna, ett för framhjulet och ett för bakhjulet![]()

CorbenDallas skrev:Snarare ett spår för hjulen o ett i kalingarna!!!![]()
De flesta ligger mitt i banan o följer radien mot kurbsen under bromsning - även de snabbaste!Robz skrev:Det var intressant att flagga senast o studera olika spårval... Corbens val in i "nya" delen anser jag själv vara optimalt då man kan bromsa senare, men nästan ingen kör såDe flesta ligger mitt i banan o följer radien mot kurbsen under bromsning - även de snabbaste!
Ett annat spårval som var nytt för mig var uppenbarligen snabbaste sättet att forcera "vurpnålen" vid läktaren; hålla brett i ingången för att sedan få högre utgångshastighet (kunna ge mer gas, där bakdäcket brukar släppa, efter knycken) istället för det vanliga (Corbens, mitt o de flestas) - endast ett fåtal såg jag köra så, men det verkade bra tidsmässigt... skall testa det nästa gång![]()
Hyffsat full på banan ser det ut som...![]()
AleX skrev:efter att filmat dig en runda så kan jag konstatera att ditt spårval är intressant...

Robz skrev:Ett annat spårval som var nytt för mig var uppenbarligen snabbaste sättet att forcera "vurpnålen" vid läktaren; hålla brett i ingången för att sedan få högre utgångshastighet (kunna ge mer gas, där bakdäcket brukar släppa, efter knycken) istället för det vanliga (Corbens, mitt o de flestas) - endast ett fåtal såg jag köra så, men det verkade bra tidsmässigt... skall testa det nästa gång![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |