Kraschigt HE HE (Video)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
http://www.redztread.com/vidz/getoffs.wmv

ridin.gif
badteeth.gif

Last edited:
Att knäskrapa en kobra väger rätt tungt i meritlistan! :yoparty
Klart skön rulle! :tummenupp

de e ju rena MC svansjön :D

EDIT: vikka jävla luft färder de gör :3freak

Last edited:
Huga...Ett par svettiga vurpor där...otroligt att dom verkar klara det ganska bra. Det gör ont det gör ont...Men cobran tar priset...

best movie i ever saw :Bugar

kobran va ju.. jösses.. hade nog fan hellre brakat rätt ut i sandfållan än fällt ner knät där asså.

haha, nice film..
kobran va nice

men jag vill också åka på röven sådär, mina vurpor har bara varit såndär tvärtstoppshistoria, ser mycket collare ut att åka på röven :P

Kobran ja....
när jag reste jorden runt 94-95 så besökte jag allt RR i min väg, så även i Malaysia.
Yamaha och Aprilia hade vinterträning där visste jag och tog bussen från KL till SahAlam banan,(sekvensen med ormen är därifrån) här skulle smygfotas hehe.
sagt och gjort, traskade runt området ibörjan och kände mig som värsta spionen, smög och kröp fram i meterhögt gräs fram till stängslet när :va nått kändes fel liksom, jaja, jag kröp vidare, tog några kort och plötsligt tyckte jag jag hörde nått i gräset,,, då gick det upp för mig att jag faktiskt va i sydostasien och det kan ju finnas en del mindre trevliga djur här ja... :fatta!
ut ur gräset fortare än killarna på banan,, :rofl , såg aldrig nån orm men...

Under den dagen tog jag tre rullar film som jag direkt skickade hem till Anders Hallberg, han publicerade en i tidningen RACE (nuvarande IB), med bildtext om att det va jag som knäppt kortet, klart bättre än att bli biten av en jättekobra och ligga död därborta fortfaranade...
bilder finns om nånn vill se..

Nån som har orm-klippet i sin helhet? Den får smaka! Undrar vad som händer sen, åker den med? Blir den mosad?

Vad är det för låt i första halvan av filmen? Den är väl rätt känd, men vem har gjort den? En ryss? :confused:

Och ja, filmen var bra.

:yoparty Klockren film. På slutet gör en förare en fin stopie utan broms :tummenupp synd att han inte kan hålla sej kvar bara :D

haha.. gillar hur killen ligger på tanken 2.1 in i filmen och sen flygturen klippet efter, hahaha:):)

edit: klippep 4.38 i filmen e inte så farlig heller :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey