VVPS-uppror

Är smilies-användningen här på SH något positivt för siten?

• Antal röstningar
    0

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jag ser med förfäran på det omfattande missbruket av populära smilies:ar här på sporthoj.com Vi som är medlem i VVPS- Våga Vägra Populära Smilies:ar vill värna om minoriteterna.
Ställ er på barrikaderna! Utveckla språket! Börja använd de bortglömda och minst använda smilies:ar!! Annars riskerar de att försvinna för gott!!
:martialar :rullandeu :skitdator

Last edited:
Swedie skrev:
använd inga smilisar alls :p
Hmm... Här försöker man höja lägstanivån på SH och så blir man påhoppad av dig Swedie... :6surkart Ok, Det är frivilligt att använda Smilies, men rätt använd smilies är kul... :blah

Psssssst Swedie :7peta , Hur var det med användandet av /förståelsen för ironi på den här sajten? :rolleyes:

Extra smilies bara för att reta Swedie:
:rock :finger :tummenner :FU :hej

:spammer

zappen skrev:
Börja använd de bortglömda och minst använda smilies:ar!!

Ahem, "smileys" heter det - väl? Ehe... Instämmer annars i bryderierna om att språket används lite väl vårdslöst här på forat. Taskigt språk gör iaf att jag drar mig ibland för att svara på inlägg eftersom jag inte vet vad personen ifråga pratar om. Om personen ifråga inte orkar formulera sig ordentligt... orkar inte jag heller svara. Men... så får man ett PM efter några dagar där man frågar samma sak som i forat... man blir trött för mindre. Hm... det gav mig en idé.

andersbrink skrev:
Ahem, "smileys" heter det - väl? .
Det finns många språkliga varianter. Det skiljer sig i singular, plural e.t.c. Jag vet inte riktigt vilken som är mest accepterad att använda men du kan ha rätt. :confused:

Smileysar är kul och är som en bonus vid många texter. Ibland är det dock för lätt att det blir för många smileys i samma text (något jag kan lyckas med för enkelt ibland) och då tycker t.o.m. jag att de är för mycket färgglada filurer.

Samtidigt uttrycker många smileysar det man känner/man vill få fram, som t.ex. vid ironi. = great!

Tror dessutom att smileysarna livar upp sidorna i sig :banana

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back