Min Ducce hamnade på bild!

Snygga bilder! :tummenupp

Hur många duccar rullar det i vetlanda nu??

Är själv en före detta Vetlandabo.

PeppeBus skrev:
Snygga bilder! :tummenupp

Hur många duccar rullar det i vetlanda nu??

Är själv en före detta Vetlandabo.

Gammal Vetlandabo? Trevligt!

Är säker på 2st 996'or och 4st Monster (Vetlanda med omnejd), kan finnas fler då det kan finnas någon gammal entusiast som har sin skönhet för sig själv i garaget.

aci skrev:
Gammal Vetlandabo? Trevligt!

Är säker på 2st 996'or och 4st Monster (Vetlanda med omnejd), kan finnas fler då det kan finnas någon gammal entusiast som har sin skönhet för sig själv i garaget.

Är även jag en gammal Vetlandabo! :)
Är det den hojen du kommer att köra med på licenskursen?

X-up skrev:
Är även jag en gammal Vetlandabo! :)
Är det den hojen du kommer att köra med på licenskursen?

Nej det blir cbr'en. Hmm är det inte dig jag har träffat hos Hacke?

Det slog mig nu :)

såg just en likadan hoj i "amelia" ...hehe...fast artikeln va inte om den, den va snarare om sex....d skuulle tydligen fungera att göra det på en sån.....

X-up skrev:
Hmm..tor inte det....känner ingen Hacke....vad jag vet! :)

Hmm jag träffade någon där på en fest hos Claes som han heter som jobbade på Volvo med motorer till lastbilar tror jag det var... Hmm kan ju vart Skania också minns inte... Förhastade slutsatser kanske :)

Miss_Orchidee skrev:
såg just en likadan hoj i "amelia" ...hehe...fast artikeln va inte om den, den va snarare om sex....d skuulle tydligen fungera att göra det på en sån.....

*spänner fast hojjen i backen* hmm nu kanske det skulle gå ;)

Är det claes-göran (hacke) du menar.. så känner jag honom. Om han är rödhårig och "lite smårund" :)

PeppeBus skrev:
Är det claes-göran (hacke) du menar.. så känner jag honom. Om han är rödhårig och "lite smårund" :)

Thats the man...

Vi var nere och hälsade på en kille i Göteborg får några år sedan med men det var väll inte du det heller antar jag. :rolleyes: Jag, Edde, Roger å Robert TROR jag det var, vi hade Roberts bil iallafall. 525 Tds

Last edited:
*/ ?>
Back