Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RWD skrev:Min gamla Nolan N81 behöver bytas ut och jag står helt förvirrad inför det enorma utbudet av hjälmar.
Har förstått att det tydligen är glasfiber/komposit som gäller numera.
Vad rekommenderar ni för runt 3000:-?
du behöver inte ens punga ut 3000 för en bra komposit.. köp en agv så betalar man inte så mkt för märket.. agv deamon med massa finesser å så,, ganska tyst hjälm ocksåRWD skrev:Min gamla Nolan N81 behöver bytas ut och jag står helt förvirrad inför det enorma utbudet av hjälmar.

Ghost skrev:Om hjälmen trycker på en viss punkt kan du ta en sked & försiktigt trycka ut den punkten lite grand så att hjälmen passar bättre.

.. long time lurker .. är man .. claime to fame? Känner Fireblade .. så jag hoppas att inte han avslöjar min smutsiga hemlighet! (Ingen sporthoj, mer än undantagsvis).jag köpte en mattsvart SHOIE RAIDE 2995 spännRWD skrev:Min gamla Nolan N81 behöver bytas ut och jag står helt förvirrad inför det enorma utbudet av hjälmar.
Zeb_Macahan skrev:Om hjälmen du har nu passar bra och är bekväm så kolla in Xlite X801 start. Pris 3495 -ev rabatt.
Xlite är ju nolans "prestigemärke"
//jaG
madmagnus skrev:jag gick å köpte mig en bandit! mycket attityden ball hjälm är ju lika viktigt som snuffa fälgar till bilen
![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!