En annan undran...

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
tt600
Fortfarande en fråga till killar.... :tungan

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"

VARFÖR skulle jag INTE kunna det? Bara för att jag e tjej????

Karin.81 skrev:

Varför tycker många killar att det e så otroligt sexigt med tjejer som kör hoj och så....
eller om jag säger till en kille att jag bytt däck och olja på bilen, blir kommentaren ofta...."fan va sexigt, kan du det???"

Det finns ingenting som säger att tjejer inte kan göra sådana saker. Bara en gammal könsroll som de flesta tyvärr fortfarande är fast i, både killar och tjejer. Tro mig när jag säger att jag inte skulle ha någonting emot att min fru bytte däck och olja så att jag slapp :rolleyes:

för att du kannse har så stora Rattar :hihi att du inte kommer under bilen för att låssa olje pluggen tex :)

sexigt vet jag inte... men tycker det är bra att tjejer iaf vågar göra nått som kanske kan anses som "manligt" .... slå mig inte.

de e sexigt med tjejer som vågar ta i o skita ner fingrarna... :mattias

dvs trevligt :)

Karin.81 skrev:

det var ett jävla gnäll, e du flata eller???
JAg menar dra upp såna frågor, om en kille kanske tycker det e sexigt med oljiga fingrar på en brud så betyder det inte att alla e det.....

Jag tex skiter i om du kan byta din olja själv men kan tycka att en brud i skinnställ e sexig, men samtidigt så tycker jag massa brudar e sexiga med andra kläder oxo.....

Känner du dig idiotförklarad när folk inte tror du kan byta olja själv???
Brudar brukar inte gilla att skitna ner sig så mycket och nej det är inte så vanligt att tjejer byter olja o mekar....är det svar nog.

Dessutom så kan du posta i offtopic.

Alltså, vilken svår fråga att svara på...

Förutom medhåll på Rave's inlägg ovan, så fundera på följande:

Tätt åtsittande skinnkläder på en kvinnokropp... som sitter på gränsle på ett potent fordon... vad är det som inte är sexigt ?

Klart att det är sexigt med kvinnor som lagar mat, tvättar, städar osv och dessutom fixar bilen och bågen åt en. Har de sedan ett bra arbete och tjänar mycket mycket pengar snackar vi kärlek.

Karin.81 skrev:

Det ÄR ju faktiskt ovanligare att tjejer kör hoj och ännu ovanligare att de mekar själva i dagsläget. Tror dom tycker det är kul att träffa på en tjej som är "annorlunda" eftersom en majoritet av tjejerna faktiskt föredrar BB framför CBR. Ni blir liksom exotiska, som att vara ute i skogen och få syn på någon utrotningshotad art liksom. :)

kylskåp

En tjej kompis till mig var in på ELGIGANTEN I UPPSALA....och skulle köpa ett skåp till all öl hon skulle bjuda mig på..
:kocko försäljaren kollade mest på hennes :tuttar och fick fjäder eller vad det skulle föreställa....
Sen pekade han på ett skåp,, ett kylskåp alltså... och påstod att hon skulle välja den för att den var så sexig.... Jamen va fan ,väx upp o kom in i matchen...ett kyskåp , sexigt....folk måste ha problem nu för tiden...

Ravetrancer skrev:
det var ett jävla gnäll, e du flata eller???
JAg menar dra upp såna frågor, om en kille kanske tycker det e sexigt med oljiga fingrar på en brud så betyder det inte att alla e det.....

Jag tex skiter i om du kan byta din olja själv men kan tycka att en brud i skinnställ e sexig, men samtidigt så tycker jag massa brudar e sexiga med andra kläder oxo.....

Känner du dig idiotförklarad när folk inte tror du kan byta olja själv???
Brudar brukar inte gilla att skitna ner sig så mycket och nej det är inte så vanligt att tjejer byter olja o mekar....är det svar nog.

Dessutom så kan du posta i offtopic.

:rofl Det där är vad man kan kalla svar på tal :D

För att kvinnans plats är vid spisen och mannens i garaget. :fakta
Allt annat kan ses som en avvikelse och många tänder ju på det.

(fast frågar du min flickvän så håller hon nog inte riktigt med)

Last edited:
tassen skrev:
En tjej kompis till mig var in på ELGIGANTEN I UPPSALA....och skulle köpa ett skåp till all öl hon skulle bjuda mig på..
:kocko försäljaren kollade mest på hennes :tuttar och fick fjäder eller vad det skulle föreställa....
Sen pekade han på ett skåp,, ett kylskåp alltså... och påstod att hon skulle välja den för att den var så sexig.... Jamen va fan ,väx upp o kom in i matchen...ett kyskåp , sexigt....folk måste ha problem nu för tiden...

hahahaha :hihi jo, den försäljaren måste ha något fel iaf.!
jag håller med många över, det är inte så många damer som gillar att meka motorer och liknande, och det är väl det som gör det lite "sexigt"!? man är väl sugen på det lite ovanligare :rolleyes: så tror jag att det är iaf :tungan

Bikerbitch skrev:
De är överkåta. Och visar det gärna.
[Förresten hör väl dessa trådar hemma i OT-delen?]

Jo det hör hemma i OT-delen... men jag skickade fel....sorry :rodnar

Karin.81 skrev:
jag måste nog det..annars så får jag ju inte veta! :tungan

Är väl inte så mycket att veta? Men visst vill du veta min åsikt så ska tjejerna hålla sina fingrar rena.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti