Jag är kär och helt såld!!!

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Idag fiick jag för mig att skruva bort min original ljudämpare på hojen. Det är en ZX9:a 98:a Anledningen var att jag ville jämföra "rakt rör" med polarens slip-on!!

Men ahhhh den sången med fullt spett "går inte av för hackor". Faan den lät som Rossis M1:a. Var tvungen att dra flera repor! Lite bottenvrid försvann, men satan i gatan vilket klipp det blev på höga varv! Hujedamig fick ståpäls av ljudet. Inte helt lagligt dock men, ahhh mera gas!!

Testa och lyssna så får ni se!!

Ps på tomgång låter den dock inget märkvärdigt!

JB

Last edited:
Just det helt rätt! Det var mao rakt rör!!! Ja jävlar i min låda skrek rakt ut i hjämen! hehe! Faan den brölade som en tokbrunstig tjur på anabola++.

Snackade just med svärfarsan (mekanisk verkstad) han skall fixa ett fäste så att jag kan klämma dit ett rakt rör med fäste i passagerarfotpinnen! Vi snackar MEGAFON!!!

Grannen tycke det lät som en F1 bil! Slip-on näe nu ere Cut-off som gäller!!

JB

Akta ventilerna bara, för lite motstånd kan orsaka lite snål förbränning som kan skapa haverier...

//jaG

Jas-95 skrev:
Just det helt rätt! Det var mao rakt rör!!! Ja jävlar i min låda skrek rakt ut i hjämen! hehe! Fann den brölade som en tokbrunstig tjur på anabola++.

Snackade just med svärfarsan (mekanisk verkstad) han skall fixa ett fäste så att jag kan klämma dit ett rakt rör med fäste i passagerarfotpinnen! Vi snackar MEGAFON!!!

Grannen tycke det lät som en F1 bil! Slip-on näe nu ere Cut-off som gäller!!

JB

Zeb_Macahan skrev:
Akta ventilerna bara, för lite motstånd kan orsaka lite snål förbränning som kan skapa haverier...

//jaG

Hmm klok tanke! Skall iofs bara köra med det vid lämpliga tillfällen! Kan dock tilläga att jag slaktade en M3:a cab med rullen stumt. Snubben åkte säkert raka vägen hem för att byta kallingar :arsele hehe!!

Mr Skidrow!

Last edited:
Visst är det härligt att vara lite elak ibland... :hihi :hihi :yoparty :banana

Hmmm........undrar hur Duccen låter utan dämpare??? Har hört en Mille med borttaget slip-on och det var en skönsång utan motstycke :tummenupp

pajo skrev:
Hmmm........undrar hur Duccen låter utan dämpare??? Har hört en Mille med borttaget slip-on och det var en skönsång utan motstycke :tummenupp

Hade ju varit hur mäktigt som hellst att braka ur den på alla växlarna på rakan utanför kåken :yoparty

Synd att vi inte kom på detta innan vi börjat dricka :gnissla

hehe tur att du inte har en twin.. körde VTRen ca3-4mil utan dämoare engång pga ett haveri.. det tjöt i en vecka i öronen... helt outhärdligt, å då satt jag ändå på hojen (är ju där det brukar låta minst).. :gnissla

hehe hörde inget annat än PIIIIIIIIIP i fleratimmar efter att jag kommit hem.. trodde jag skulle få grymma hörselskador av dte asså :3freak

Mattiaz skrev:
Hade ju varit hur mäktigt som hellst att braka ur den på alla växlarna på rakan utanför kåken :yoparty

Synd att vi inte kom på detta innan vi börjat dricka :gnissla

Tyvärr tar det ca. 2 timmar att få bort skiten! Är mer skruvar för att få bort kutsen på den hojen än vad det är i en hel låda Mekano :huvet

Jas-95 skrev:
Idag fiick jag för mig att skruva bort min original ljudämpare på hojen. Det är en ZX9:a 98:a Anledningen var att jag ville jämföra "rakt rör" med polarens slip-on!!

Men ahhhh den sången med fullt spett "går inte av för hackor". Faan den lät som Rossis M1:a. Var tvungen att dra flera repor! Lite bottenvrid försvann, men satan i gatan vilket klipp det blev på höga varv! Hujedamig fick ståpäls av ljudet. Inte helt lagligt dock men, ahhh mera gas!!

Testa och lyssna så får ni se!!

Ps på tomgång låter den dock inget märkvärdigt!

JB

:yoparty man kanske skulle testa det på millen, höhöhö.. :yoparty

skulle nog bratta lös en hel del! :banana

pajo skrev:
Tyvärr tar det ca. 2 timmar att få bort skiten! Är mer skruvar för att få bort kutsen på den hojen än vad det är i en hel låda Mekano :huvet

Pratar vi fortfarande om Jockes dåvarande Mille, eller snackar vi 999a ?

pajo skrev:
Menar 999:an! Jockes hoj var ju stympad på nolltid!

Började väl undra.... jo det enda som tog tid, var ju att fixa fram verktyg.... kan ha att göra med att de kom från en japshoj :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman