Jag är trött på alla som klagar!

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Jag är så trött på att alla klagar på att det inte är MC snack i OT-forumet. Men hallå! Det är ju ett OT-forum!

Sen är jag trött på att det klagas på att det är för mycket klag. Om de som skriver inlägg skriver en bra Topic så slipper man ju se sånt som man vill. Och är hela OT-forumet till missbelåtenhet är det ju helenkelt att låta bli att gå in där.

Tillsist tycker jag inte att det är dödsviktigt att man söker i ett OT-forum innan man skriver. De som svarar gör det bara om de har lust och ingen ska förvänta sig att alla svar är 100% seriösa. Meningen med OT-forumet är ju bara att vi ska trivas och känna samhörighet även om vi inte har nån direkt fråga om MC. Annat är de i de andra forumet där proffsen (ingen nämnd ingen glömd) gör sitt yttersta för att bidraga med hjälp och kanske inte orkar vara kvar om samma fråga dyker upp en gång om dagen hela sommmaren.

Ha en trevlig kväll alla MC-vänner! :banana

äsch men håll personligt och orelevant jox i OT forumet så är väl de flesta nöjda iaf.

Här kan man ju bara strunta i att läsa om man vill.

Men tramstrådar med jordens sämsta topic i mc-relaterat är bara surt.

sgtpepper skrev:
Eh, är det inte det du just gör? Klagar på de som klagar? :kocko

Nej. Jag klagar på att folk klagar på att folk klagar för mycket. Jag är en nivå över. Över huvudtaget så tycker jag inte att man ska klaga på innehållet i trådar i ett OT-forum om de inte är uppenbart osmakliga och då tar man det med en moderator. Ointressanta trådar svarar man inte i så försvinner de.

Verkar som en del egentligen är upprörda för de inte hinner med att läsa alla trådar,,,,.

Nu drar jag. Ska prova Saké för första gången. :fyllisar :banana

sgtpepper skrev:
Eh, är det inte det du just gör? Klagar på de som klagar? :kocko

Näää... han klagar på de som klagar på de som klagar på de som klagar :kocko
sen kan man klaga lite till bara för att man ska göra det också
klagaklagaklagaklagaklagaklagaklagaklagaklagaklagaklaga
det 'fredag... :fyllisar

Jag vill klaga lite också.. just nu är jag hungrig + att jag inte "fått nåt" på alldeles för länge. :näsblod

KawaChris skrev:
Nu är det ju du som klagar :fatta! :)

Jäklar nu klagade jag... :gnissla
Hörrududu, nu jävlar. Du ska ge fan i att klaga på mig när jag klagar på Rymding för att han klagar på de som klagar på de som klagar! Är det förstått!!!! ;)

Rymding skrev:
Nej. Jag klagar på att folk klagar på att folk klagar för mycket. Jag är en nivå över
Men jag är ju en nivå över dig, jag klagar på de som klagar på de som klagar på de som klagar x gånger stjärnstopp.

Gruppkram! :krama

(Om nu ingen har nåt emot det) :rolleyes:

Upprörande skittråd! Sånt här borde inte få förekomma på forumet. :fyllisar

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...