MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Ja. Nu när vädret börjar bli VÄLDIGT skönt så kommer samtidigt en annan jobbig sak, nämligen pollen! Åker man hojj drar man i sig rätt mycket av skiten. Lider DU av detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MatteKholm skrev:Ja. Nu när vädret börjar bli VÄLDIGT skönt så kommer samtidigt en annan jobbig sak, nämligen pollen! Åker man hojj drar man i sig rätt mycket av skiten. Lider DU av detta?
ninja_1 skrev:Jobbigt som faan att nysa i hjälmen![]()
![]()
![]()
KawaChris skrev:Dessutom är det en fysisk omöjlighet att inte blunda när man nyser![]()
Polly skrev:MEN... I år kom räddningen!! En förstående läkare gav mig en cortisoninjektion som räcker flera månader! Inte så skönt att få det sakta injicerat i rumpmuskeln (cortisonet ligger där som en depå), men det var det värt flera gånger om.
Och jag är i princip helt symtomfri!!![]()
![]()
loser skrev:Har kört Cortisonspruta 2 ggr, men tar det bara när jag måste. Nu var det ca 7 år sedan, så det kanske är dags igen. Cortison har jag hört skall vara så där halvbra för lederna om man tar det för ofta.
//D
Det var just det som hände mig! Fick värsta allergichocken och hade svårt å andas å hela ansiktet svullnade igen. Så jag fick cortison samt extra akutmedicin om det skulle hända igen trots sprutan. Men se till nu å fixa tid hos en läkare så du får hjälp!! Så där ska du inte behöva ha det!!watson skrev:JAG VILL OXÅ HA!!! Inte så roligt att vakna av att inte kunna andas pga. att de jävla träden ska släppa en massa skit!![]()
![]()
/FW
Inte cortisonvarianten. Ca 350 spänn inkl läkarbesöken.Iceman1975 skrev:Dyra medeciner är det oxå...
mb skrev:Hmm... du har inget nejalternativ. Då är det ju svårt att se hur stor del av dom som röstar som är allergiska.
Är själv pollenallergiker, men det har blivit bättre sen jag flyttat till Norrland.
Japp. Håller helt med. Men jag måste ha en resa typ varannan eller var tredje vecka. :-(( Börjar ungefär vid skolslut och håller på ung till strax efter midsommar.Polly skrev:... MEN... I år kom räddningen!! En förstående läkare gav mig en cortisoninjektion som räcker flera månader! Inte så skönt att få det sakta injicerat i rumpmuskeln (cortisonet ligger där som en depå), men det var det värt flera gånger om.
Och jag är i princip helt symtomfri!!![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden