SH.com tröjor!?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Nä nu tycker jag att det e är dags att kunna få tjacka en SH.com tröja med nick som man kan dra på sig över stället!! (mitt e så jävla fult :hihi )

Swedie, verkställ!! :tungan

Ja precis swedie :fatta! :tungan

Fast jag vet varför han inte har fixat de än. Han håller på med t-tröjorna fortfarande.

Last edited:
uhwuhw! Pick me! :banana jag e på!
Kan behöva något prydligt att dölja tvåtakten från min förra bus-hoj, som e utsmetad över hela ryggen :tummenupp

Intresset är nog stort tror jag... :rolleyes:

/KaliZ

DENNA gången skall jag fan hänga på... missar ju tråden varenda gång... :mad:

swedie... fixa en popup när man kommer till startsidan som påminner om tröja/T-shirts.... :7peta

Jaa jag vill oxå ha en cool sporthojtröja där mitt coola nick står osså en übertuff slogan typ "Blinka med helljusen om du vill rejza". :)

eisbaer skrev:
Jaa jag vill oxå ha en cool sporthojtröja där mitt coola nick står osså en übertuff slogan typ "Blinka med helljusen om du vill rejza". :)

Eller varför inte "Wheelies, Stoppies, Kneescrapes, HD-killer" Kanske?

eisbaer skrev:

eller kanske "blinka med blåljusen om du vill rejsa...." :rofl

Freppa skrev:
Shhhh... Isbjörnen var ironisk!

I din avatar står det att man får 5 loppor om man hittar din hoj medans din signatur säger 15. Innebär det att man får 10? Måste det ha varit din eller räcker det med en liknande?

eisbaer skrev:
I din avatar står det att man får 5 loppor om man hittar din hoj medans din signatur säger 15. Innebär det att man får 10? Måste det ha varit din eller räcker det med en liknande?

:D

Jag är också lite småsugen på en spörthöjströja :)

*/ ?>
Back