Din hoj har alltså 4 st huvudmunstycken, ett i varje förgasare. Jag vet inte hur det ser ut på din hoj men normalt är att man får riva ut förgasarbryggan för att komma åt dom på grund av att det är ganska trångt. Jag lyckades byta på min Blade utan att riva bort förgasarna men det var jävligt trångt och i det gick hela tiden på fingertopskänsla då det inte gick att se nånn när handen var ivägen.
På undersidan av förgasaren sitter flottörhusen. Dessa lossas med typ 4 skruvar. När locket är borta så sitter det som ett torn mitt i och längst ut på turnet sitter huvudmunstycket (mässing). Detta lossas med hjälp av en plattmejsel som ska ha
mycket god passning för att inte skada munstycket. Storleken är stämplad på munstycket, typ 1.12 eller 112 (ett exempel Helge)
Ett tips är att bara öppna en förgasare i taget då man lätt fepplar till det så att pinnen till flottören halkar ut och flottörnålen far åt helvete