Körning Sön 11/4

Strandvägen är väll vårat ställa om inget annat anges särskillt. Måste ju vara nära en bensinmack för vissa... :p

står 9.3 på mätaren nu, ska bli intressant och se om jag kommer fram till macken innan bensinen tar slut (kör redan på reservern..) :rock

Klockan två lär man ju ha hinna till, Lite sen kanske men det är ju som vanligt. Någon som kommer bli förvånad??????

jag kommer tyvärr inte e inte i det tillståndet kanske kommer en runda med bilen ska sova här i hbg så vet i faen när jag vaknar :lol

jag har inte fått min ännu... får man komma med bil & drägla över era hojar :D

kanske presentera sig ordentligt & prata lite skit :D

Blev det ngt åkande idag eller ?

Japp, folkstorm vid strandvägen :hihi

Tror vi blev runt 10 pers eller så?
Någon som räknade?

Blev en fin runda, jag droppade dock av efter 2/3delar för min baklampa/skylt hade inte riktigt samma uppfattnign som mig on hållfastighet och så... :rolleyes:
Suck, tillbaka till ritbordet igen och designa om. :(

Hehe, jäklar med publik vi fick vid "wheeliestället" :hihi
Tyvärr var ju min skärm ihoptejpad och jag ville inte riskera att den trillade loss igen - slut på (el)tejp...
Hoppas Otee har köpt på sig lite olja nästa gång osså :hihi

Och om man får dömma av Rockons smile så sitter väll han på en R1a 04 nästa gång vi ses... :lol

Jag blev djupt imponerad av mattes dynokurvor på den nya hojen! HELT ENORM vridkurva!!! :bow
Var väll runt 126NM på bakhjulet (och såg ut som en fyrkants kurva oxÅ! ) och 123HK(?) på hjulet. Fina siffror det dära.
:tummenupp

R1a, som var med lät fantastiskt!!! Tror aldrig jag hört en rad4a som låtit så fint! :bow :yumyum :tummenupp

Kanonrunda!!!! Tackar "Otee" för det fina vägvalet & er andra för trevligt sällskap (som vanligt)! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back