GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag har fått alzhaimer lite igen, vilka tryck ska man ha fram resp. bak på Slicks/Regn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vette faan e väl runt 2 kg eller??GSXR1100R skrev:Jag har fått alzhaimer lite igen, vilka tryck ska man ha fram resp. bak på Slicks/Regn.
GSXR1100R skrev:Jag har fått alzhaimer lite igen, vilka tryck ska man ha fram resp. bak på Slicks/Regn.
GSXR1100R skrev:Jag har fått alzhaimer lite igen, vilka tryck ska man ha fram resp. bak på Slicks/Regn.
Jag har för mig att jag körde på 2 kg i fram och 2.2 i bakabstruse skrev:Regndäck vete f*n......men slicksen körde jag på cirkus 2.0-2.1 såväl fram som bak. Finns säkert de som kör med aningen mindre eller aningen mer, men runt 2 ligger nog de flesta.
2,1-2,3 fram och 1,9-2,1 bak både slicks och regn allt enligt Pirellis katalogGSXR1100R skrev:Jag har fått alzhaimer lite igen, vilka tryck ska man ha fram resp. bak på Slicks/Regn.
Nesse skrev:2,1-2,3 fram och 1,9-2,1 bak både slicks och regn allt enligt Pirellis katalog
grandmaster skrev:lite högre på regndäck, närmare 2,5. Regn är lite knepigare eftersom de är så lätta att elda upp och det finns så många grader av funkt på banan vid varje tillfälle.
Den tänkte jag länka till igår men såg att det var för 2003.håkan skrev:2646235Pirelli däcktryck
Där står vad de rekommenderar, sen finns det alltid varianter på det hele...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |