Vi hade lite otur me vädret gbg !!

tpe-swe

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Ort
-gbg-
Hoj
CBR 929
Men det va en trevlig liten tur.. :yoparty
synd bara om killen som ramlade
nån som kan visa lite bilder från idag kanske ?

hoppas på bättre väder snart....
 
granted79 skrev:
vad hade han för hoj som la sig ner??? :kocko

Vad är det för jävla kommentar ??? Tror du han lade sig ner med flit eller?
Han fick i fel växel och hojen slog runt. Han bröt av höger underben.
Satt och höll han i handen tills ambulansen kom, han hade ont som fan.
Hoppas det går bra för honom på sjukan.
 
robbah99 skrev:
Vad är det för jävla kommentar ??? Tror du han lade sig ner med flit eller?
Han fick i fel växel och hojen slog runt. Han bröt av höger underben.
Satt och höll han i handen tills ambulansen kom, han hade ont som fan.
Hoppas det går bra för honom på sjukan.

Var det du med den orange supermotarden som var kvar? Som fick kaffe av de snälla flickorna på Condeco?
 
granted79 skrev:
vad hade han för hoj som la sig ner??? :kocko

Tror du han la sig med flit eller?

edit: oj, blev lite härmapa det här men jag hann inte läsa hela tråden innan jag kände mig tvungen att kommerntera...
 
Last edited:
granted79 skrev:
vad hade han för hoj som la sig ner??? :kocko
spelar det nån roll vad han hade för hoj??
ta bort den jävla smilyn som du har lagt in
JÄVLA IDIOT!!! :mad:
jävla sätt du har :finger
 
Jag låg ett par meter bakom honom, ungefär i höjd med La Gondola på avenyn. Hojen går upp på bakhjulet oroväckande snabbt/högt så jag bromsar ner lite. Han slog över direkt. Det såg verkligen ut som nåt gick åt skogen, antingen fel växel eller så tappade han kopplingen eller nåt...

Tur att jag inte körde över honom. Han försökte ställa sig upp men benet såg ut att vara helt av. Nån ringde en ambulans. Vi var tre som stannade kvar, resten av gänget fattade nog inte vad som hände. Jag satt hos honom tills ambulansen kom och dom två andra fixade bort hojen och ringde runt.

Snuten kom och skällde ut mig efter noter. Dom hade fått in massa rapporter om "griskörning" på avenyn och påstod att alla hade kört svinfort på bakhjulet.
En MC skall ha båda hjulen i backen etc. etc.

Krya på dig grabben !!!
 
Killen hette så vitt jag vet Johan.....enligt mc:s ägare iaf som kom och hämtade hojen.

//R
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top