Mycket pengar för en krockad R1:a

Nej men, är det inte en turbo jag skådar eller är jag helt ute och cyklar :tummenupp .

Tycker den var grym bara en annan färg åker på blixtsnabbt. :4skrika
 
Bergis skrev:
Nej men, är det inte en turbo jag skådar eller är jag helt ute och cyklar :tummenupp .

Tycker den var grym bara en annan färg åker på blixtsnabbt. :4skrika

Exup-ventilen du menar kanske?
 
dyr men schnygg...färgvalet är kanon
 
Haha, han har ju fan inte gjort nåt med den! Plocka av kåporna och dunka på ett crosstyre är ju verkligen avancerat :kocko
I hate svenskstukade "fighters" alltså...
 
skulle nog inte betala..........................................Halva priset ens........
 
Jag tyckte att den var javligt snygg och sparsmakad! Avgaset var ju inte direkt snyggt... Ar i New York och snubbarna har kor med allt bling-bling som far plats och DET AR SA JAKLA FULT!!! Kromfalgar, dekaltrim och javla allt polerat till hogglans - blaaah.

Tysken skrev:
Haha, han har ju fan inte gjort nåt med den! Plocka av kåporna och dunka på ett crosstyre är ju verkligen avancerat :kocko
I hate svenskstukade "fighters" alltså...
 
i helvete den gått 300 mil, var fan är orginalkåporna?
Gulf, hallå är det 70-tals design eller?

Ökar värdet med 60-70 tusen när man kraschar bort kåporna och sen slänger på ett högststyre o en rund strålkastare?

Är det rätt framgaffel på den?
 
Grymt snygg och nästan inget på bygget följer ordinarie mall, förutom styret då.
Priset lite väl saftigt dock.
 
Hojjen står på Yamaha Center i Helsingborg..
Åkt dit & kolla...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top