Mattias, vill du gifta dig med mig?

Racerpelle skrev:
Ja du Mattias,

idag är det skottdagen, du är såld... :hihi

Lycka till / Racerpelle

Mmmmm. skottdagen då kvinnor får fria och män INTE FÅR SÄGA NEJ!
 
En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?

Svaret är NEJ.
 
Mattias skrev:
En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?

Svaret är NEJ.

TJaa är ju sådan dag idag att tjejerna får fria ..
 
Mattias skrev:
En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?

Svaret är NEJ.

Mattias, du är en hård och kall man jag hoppas du finner Jesus och får lite värme i ditt hjärta! :D
 
Anja, inte vara ledsen. Traditionen säger att Mattias nu måste köpa dig nåt fint som kompensation.
 
Mattias skrev:
En del misstag lämnas bäst till andra. Jag är säker på att det finns en och annan som har provat att gifta sig på detta forum. Jag är ledsen, stumpan, men jag tänker inte bli en av dom. Går frågan vidare till nån annan nu?

Svaret är NEJ.
Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsen :mad:
 
Nr:18 skrev:
Du är en ond mäniska, Mattias! Tjejen blir ju ledsen :mad:

Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på. :FU
 
Mattias skrev:
Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på. :FU
Gift är precis som det låter
 
Mattias skrev:
Bättre att jag säger nej och hon är ledsen i en dag, än att jag säger ja och är olycklig för resten av mitt liv. Det borde du ha tänkt på. :FU

Ja, du är nog för odiplomatisk för ett lyckligt giftermål ännu!
Vid midnatt får du fyra års respit, minst.

/ Racerpelle
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top