We hate love...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
WE LOVE HATE!

För er som sitter hemma på era feta bakar under vinterna. Ni ska veta vad ni missade i kväll.

Min husgud har varit och kommer förevigt att förbli Marilyn Manson. I kväll såg jag honom för tredje gången och det var lika bra nu som förut. För alla som inte insett M.M:s storhet, förihelvete ta er i kragen och hamna i masspsykos som jag och Freppa gjorde. Vad kan vara bättre än att vråla sanningar med tusentals likasinnade till intelligent (!) medryckande/förslavande musik.

I DARE YOU! Ni skulle knappast våga se mig in a state of arousal. Jag skrämmer småbarn till hicka LÄTT! Marilyn Manson i läderhängslebyxor, musseöron och spetsiga silvertänder, damerna med pyttesmå tajta gummi- och tygtrasor, talarstolar, glitter och jag som vrålar i ditt öra. Du kan inte önska något annat. :fakta

hehe, jepp klart man var där :D Vart stod ni någonstans? eller var ni sånadär klenisar som sitter? :va

hehe.. vi stod längst fram nästan. alltså i det främre 'stängslet' eller vad man nu säger. manson rockade, men det där förbandet, peaches? :huvet
sämsta jag hört någonsin. alla kategorier. :4skrika

haha, ja hon va inge vidare. "Fuck the pain away" hade jag hört några gånger innan, den är väl, nja.. godkänd om man inte har nå bättre- att lyssna på ;)

Men vi var ju inte direkt långt ifrån längst fram. Fick en o annan vattenflaska på sig iaf ;)

Ni snackar musik och ironi...?? Är det bara jag som har miss Woman i pyttesmå tajta gummi och tygstycken för ögonen just nu? :kär

Caffe skrev:
Ni snackar musik och ironi...?? Är det bara jag som har miss Woman i pyttesmå tajta gummi och tygstycken för ögonen just nu? :kär

Hahaha, jag tror hon syftade på flickorna på scen som hade typ tejp som BH ;)

-Lowrider- skrev:
Och du ska vara lärare? Lustigt att dagens ungdom är som dom är.... :4skrika

Jag tror du bara är avundsjuk för att miss Woman är så mkt mer attraktiv än dig, ja om det nu är du på din avatar :dummer

*/ ?>
Nyheter
Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Back