Sista turen för säsongen! 5/12 -03 (FILM)

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
VAr bara tvungen...... och dra en sista repa innan jag ställde undan den...

givetvis filmade jag den ..

men tyvärr så bjuds det inte på Feta stunts.. utan.. jag filmade sista repan helt enkelt! lite fart och bus....... och framför allt... helt :kocko

det var 3 grader varmt ute.. :tummenupp

www.xr650.net/pg/teaser.wmv

edit: Ny adress

Last edited:
Hmmm, åh, Tack nu blev man ju inte alls sugen. :rolleyes: Det där är snudd på elakt, vet du det? Lägga upp hojfilm bara sådär!

Humpf...........................

Har kollat på filemn, va ju ritkigt underhållande o bra!

Så åker du ut på motorvägen o gasar på i 200 lite lungt sådär...åker på bakan lite... o sen skriver du att det är kul o åka hoj, å frågar om man blir sugen, hmm, det står en fin NSR i garaget, som går bra mkt bättre än min otrimmade moppe, jag har inget körtkort, det är långt till våren, så sitter man här o tittar på sånna filmer, varför plågar man sig själv så??? hehe, usch, måste lämmna sporthoj, står ju inte ut! Va ute o sladda med moppen i halkan idag, de va rätt roligt, då känner man inte att den är så jäkla svag, spinner ju på 3an-4an iaf... men... ingenting mot dom där härliga dagarna när himmlen e blå o man åkerrunt, stannar till o köper en glass för att sedan åka vidare... o kan ni tänkta er, det är med moppen! Blir ju lite härligare nästa år, då kanske man tillochmed kännerav att det svänger! Fan vad jag längtar!

:Bugar :Bugar

Jag satt o frös hela tiden jag kollade... men snacka om glimten i ögat. Den där kan du kolla på o trösta dig med hela vintern :D

//P

Chille skrev:
VAr bara tvungen...... och dra en sista repa innan jag ställde undan den...

givetvis filmade jag den ..

men tyvärr så bjuds det inte på Feta stunts.. utan.. jag filmade sista repan helt enkelt! lite fart och bus....... och framför allt... helt :kocko

det var 3 grader varmt ute.. :tummenupp

http://hannez.aint.nu/chillefilm.php

Så är det!

Och som sista låten heter "Jag har lurat mig själv" Vist är filmen ifrån maj 2003!
:mattias För inte lurar du mig :rolleyes:

Fazer skrev:
Och som sista låten heter "Jag har lurat mig själv" Vist är filmen ifrån maj 2003!
:mattias För inte lurar du mig :rolleyes:

haha.. nej ärligt så drog jag sista repan igår! har en hel del material från typ slutet av november... men.... inte lika :kocko

fan va kul det var o åka alltså............

Pejo skrev:
:Bugar :Bugar

Jag satt o frös hela tiden jag kollade... men snacka om glimten i ögat. Den där kan du kolla på o trösta dig med hela vintern :D

//P

det kommer jag göra oxå... :fakta :yoparty

vi ses våren 2004.... då ska vi göra sjuka filmer! :D :tummenupp :tuttar :tomten

ja e lätt me o gör filmer! ja ska skaffa headcam i vår, så jävla tufft!

Hördu, det är 50 uppe på Tullen, inte 150! :kocko

Något måste man ju säga när du lägger ut sådana hemska filmer. :hihi

Är det så bra att oljelampan lyser konstnat :rolleyes:
Härligt med lite hojåka annars :tummenupp

Busgrabb skrev:
Är det så bra att oljelampan lyser konstnat :rolleyes:
Härligt med lite hojåka annars :tummenupp

Hallå.. det är ju en Suzuki... den behöver varken olja eller bensin.. :gnissla

näe men det är soppa lampan.. jag körde hojen helt tom.. delvis därför jag körde sista svängen oxå! har hört att det ska vara tomt!? .. men vad vet jag........ :banana

Chille skrev:

näe men det är soppa lampan.. jag körde hojen helt tom.. delvis därför jag körde sista svängen oxå! har hört att det ska vara tomt!? .. men vad vet jag........ :banana
Haha, skön rulle, blir man sugen nu eller,
Om 2 veckor har jag alla prylar till hojen.. snart komplett med andra ord!!!

JAG VILL GASA!!!!!

Chille skrev:

Ahaaaaa.... :banana

Men den är ju röd.....har dom röd soppalampa :va
Tyckte det stod oil på den men såg nog fel..... :tungan

Chille skrev:

JA, den ska vara tom. Och sprayad med nåt... Fast Hävertmodellen är inte lika rolig som att köra slut på allt...

Inte undra på att det dör massa folk hela tiden...

Roligt med lite film :tummenupp Var själv ute i torsdags och körde en runda på 12 mil... Fan va kul det är :banana

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla