Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
demo1 skrev:Ahhhh så skön hoj, längtar redan till sommaren!
Lite mycket hoj för en 21åring som åkt en halv sessong men what the heck! Hoppas det inte är för mycket effekt.
Nyteknik skrev:Blev det några pengar över till helförsäkring?![]()
Lite mycket hoj för en 21åring som åkt en halv sessong men what the heck! Hoppas det inte är för mycket effekt.
DaGaz skrev:Gratulerar till ett ypperligt val, tog mitt kort förra hösten och köpte hojjen i samband med det tyckte nog det var lite väl häftigt tryck till att börja med men det går över snabbt - jag lovar! 1500 mil senare känns det som man börjar få hyffsad kontroll också.![]()
Välkommen in på TL-tråden här på forumet och all TL ägares måste:
http://www.tlplanet.com
Varning: Forumet är beroendeframkallande - och vill du inte ligga i garaget hela vintern bör du passa dig för att läsa allt godis som finns där![]()
Nyteknik skrev:Den som kör av vägen?![]()
UltraMarine skrev:Vad fick du ge för den? Vad var utsatt pris?
Nyteknik skrev:Blev det några pengar över till helförsäkring?![]()
Bortskämda skitungedemo1 skrev:Jag bytte min subaru impreza gt mot en -00, 1500mil kolfiberdämpare, annan mörkkåpa. + 102.000:- kontant. Vet ej exakt vad hojens värde blir??!!?? =)
Tippade bara på tillräckligt eftersom den verkligen var helt som ny. Jag är jätte nöjd. Saknar redan imprezan som jag lagt ner så mcyket tid och pengar på men,men. Tog en provtur med hojen idag. Fy F"#¤"#¤#"¤#"N vad den går. Min förra ninja 750 framstår juh som en moppe, specielt i vrid! Kommer nog hålla mig till V-twin nu. Lättare att köra och mer ös direkt.
Här är en sajt om min impreza jag bytte.
http://medlem.spray.se/dhd801/Hq/motor/
DaGaz skrev:Gratulerar till ett ypperligt val, tog mitt kort förra hösten och köpte hojjen i samband med det tyckte nog det var lite väl häftigt tryck till att börja med men det går över snabbt - jag lovar! 1500 mil senare känns det som man börjar få hyffsad kontroll också.![]()
Välkommen in på TL-tråden här på forumet och all TL ägares måste:
http://www.tlplanet.com
Varning: Forumet är beroendeframkallande - och vill du inte ligga i garaget hela vintern bör du passa dig för att läsa allt godis som finns där![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |