Nån mer som är onyketer??

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jaha då har man vart på firmafets då och raggat på fel brudar hela kvällen :gnissla :huvet + att man snusat också vilket inte är så bra med tanke på denna tråd
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=27801

jag visste att det skulle skita sig, ingen karaktär har man överhubdudtaget, nä n går jag å lägere mig och köper en dosa imorrn :yoparty :banana

// fogerty
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Out_Spinner skrev:
Ajdå. Det höll inte längre?

Räknas det när man festsnusar :va Jag kan nog håålla mig borta imorrn när man är nykter ighen!! Fan va pilligt det är å tanghentbordet ikvläll då, det borde finnas nån slags hjälpfunktinon på det tycker man :hihi
 

Myri

länge leve dubbelmoralen!
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600F3
juust. det är bara att börja sluta igen. ingen konst!
(festsnusa måste ju vara av samma princip som att feströka. och i så fall är det knappt det räknas.)
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Har oxå varit på fest ikväll. Dålig musik så jag drog därifrån och spelade bra musik istället. Och fixade min första brygd hellshot. Starkare än någonsin skådat, hehe....
 

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
nej
fogerty skrev:
Räknas det när man festsnusar :va Jag kan nog håålla mig borta imorrn när man är nykter ighen!! Fan va pilligt det är å tanghentbordet ikvläll då, det borde finnas nån slags hjälpfunktinon på det tycker man :hihi
Lätt att halka tillbaka. Alltid lika skoj när tangenterna inte vill sitta stilla :fyllisar
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Myri skrev:
juust. det är bara att börja sluta igen. ingen konst!
(festsnusa måste ju vara av samma princip som att feströka. och i så fall är det knappt det räknas.)

fab va gott att detv inte räknsas!! Ska på party imoorn med, ska köpa en dosa å fetssnusa med :lol Jag tucker det borde ingå ett rättstsavningsprogram i forumet!! Skål :fyllisar

// F
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jag har varit på Tivoli. Va väldigt trevligt med mycket SH-folk. :) och jag e väldigt full. ;)
 

Myri

länge leve dubbelmoralen!
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600F3
fogerty skrev:
fab va gott att detv inte räknsas!! Ska på party imoorn med, ska köpa en dosa å fetssnusa med :lol Jag tucker det borde ingå ett rättstsavningsprogram i forumet!! Skål :fyllisar

// F

hehe! Helrätt! :tummenupp
alkohol gör att man får göra en massa saker som man annars inte får.
har i alla fall för mej att lagen säger det.

det borde finnas en kryssruta, där man kan meddela om man är kapabel till att själv hålla koll på rättstavningen eller om de meddelanded man skriver ska gå igenom en liten kontroll!

Fast emellanåt så verkar du ju klara dig riktigt fint :hihi
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
EBS skrev:
Jag har varit på Tivoli. Va väldigt trevligt med mycket SH-folk. :) och jag e väldigt full. ;)

Hoppas ni hade kul, funderar opå att komma upp tiill hufudsatden när mc-mässan äger rum, ska försöka tjöta med mig lite göteborgeare som Skorpan, underdog å colllilja m.m

Hade vart kul å komma på Sh.festen å visa var sveriges framsida ligger :yoparty :tungan

// f:et

Ps: nu går jag å däckar....
 

MetalDarsan

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Valbo
Hoj
Sketen dt
EBS skrev:
Jag har varit på Tivoli. Va väldigt trevligt med mycket SH-folk. :) och jag e väldigt full. ;)


tss, du stava ju rätt... kan inte vara plakat då om du inte är va me d, själv har ja inih*lv*te svårt att hitta rätt ibland :banana

att sluta me snus är ju inte d lättaste, men ja lyckades efter 1½ års snusande... det var väl mest att man inte fick tag på nåt, inte ens byxmyndig som man var... men d va lite av en sport att hitta nån som kunde köpa ut eller nån som snodde en åt en (då för de "lite" dyrare priset). Känner dock av behovet av en ljuvlig svart en under läppen nån gång ibland, å frågar man får man (nästan) alltid en :D
 

MetalDarsan

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Valbo
Hoj
Sketen dt
EBS skrev:
Jag har varit på Tivoli. Va väldigt trevligt med mycket SH-folk. :) och jag e väldigt full. ;)


tss, du stava ju rätt... kan inte vara plakat då om du inte är va me d, själv har ja inih*lv*te svårt att hitta rätt ibland :banana

att sluta me snus är ju inte d lättaste, men ja lyckades efter 1½ års snusande... det var väl mest att man inte fick tag på nåt, inte ens byxmyndig som man var... men d va lite av en sport att hitta nån som kunde köpa ut eller nån som snodde en åt en (då för de "lite" dyrare priset). Känner dock av behovet av en ljuvlig svart en under läppen nån gång ibland, å frågar man får man (nästan) alltid en :D
 

Myri

länge leve dubbelmoralen!
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 600F3
ibland har jag märkt att koncentrationen blir lite bättre när jag har en viss promille i blodet... fast då kan jag bara koncentrera mej på en sak visserligen...

och förresten: vilken otrolig jävla tur jag har då!
Tänkte att: nu är det nog dags att gå och sova en liten stund. men... nä, då har jag plötsligt inget rinnande vatten i min kran längre. satan!

Är det bra att borsta tänderna med tandkräm och kallt kaffe? är själv lite skeptisk...
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Nykter som man är (tyvärr) så märker jag något skumt med din signatur... om jag inte har helt fel för mig så går det väl: Jerry was a race car driver. He drove so goddamn fast.
He never saw no checkered flag. But he never came in last...

eller så har jag bara hört lite fel... :D
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
själv har man varit och snurrat på ett 18 årsställe....
kände mig som farsa på stan :huvet
Men kul var det :banana
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Fan vad sugen jag blir på å festa men själv får man jobba då. Jobbar även i morgon =(
 

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg/Hålan
Hoj
VFR800Fi
Dumdidumdidum...

Ganska nykter efter SH's pub-kväll. Drack kaffe hos MW. Tog en prommenad från mariatorget till lindhagensplan. Så jag e helt ok.

Nu ska jag nanna.. Klockan är ju trots allt 0536.

Gnatt!

/Lucky9
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top