Öl

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Den ölen jag dricker nu är nog den godaste jag druckit nånsin.
En Åbro orginal 2.8 :tummenupp

Fan va gott det kan vara me bira när man är riktigt sugen :öl

SKÅL!

NoicE skrev:

SKÅL!

Du borde hänga med till Tjeckien och lära dig dricka öl, inte färgat vatten. :D

Testa Asahi som släppts på systembolaget ganska nyss.

En japansk öl som bryggs under licens i Tjeckien.

Drack mycket när jag var i Japan i somras, helt okej! :öl

NoicE skrev:

SKÅL!

Ja, inte är det fulöl i alla fall :tummenupp

Tycker det är så jädra trist att producenterna tappar upp sina misslyckade bryggningar på burk numera i stället för att hälla ut skiten. :6surkart

Re: Re: Öl

Pellert skrev:

WORD! ju fler konsonanter det är i namnet desto godare öl är en regel jag brukar följa.

Vi har en underbar tradition på min skola, varje freda(ibland öven torsda) drar dom som e sugna bort till en lokal pub o sitter och ölar hela eftermiddagen :D :öl

kajlyl skrev:
Vi har en underbar tradition på min skola, varje freda(ibland öven torsda) drar dom som e sugna bort till en lokal pub o sitter och ölar hela eftermiddagen :D :öl

Kan inte bli bättre :Tummenupp

Förhållanden startar i öl drickande och slutar av öl drickande ;)

Re: Re: Öl

Pellert skrev:

GOTT! :öl

Måste väl vara lite lokalpatriotisk och säga att Murauer är jävligt fint annars... Kanske Österrikes bästa öl...

Åbro Original? Smakar bäst på vägen upp...... :fakta

en starköl = 8 köttbullar. så ibland behövs ingen middag. tokbra!
Dessutom är ölen godare än köttbullarna så det är ju bara plus med öl. :crash

okej....

förutom att man inte får köra när man druckit dom där rackarna... :rolleyes:

men ändå!

Jupp, luriga är dom, ölarna: smakar bra, luktar bra och ser bra ut. Men är skadligt för omdöme, närvaron och körkortet..

Man kan tydligen bli av med körkortet om man är onykter ofta. Så här står det i en bok som en av tio punkter där man kan bli av med sitt körkort: Körkorter kan återkallas om du bedöms som olämplig förare med tanke på onyktert levnadssätt.

Verkar farligt tycker jag. :skrämd

Betyder detta att om man snubblar omrking på stan, och farbror blå haffar en för det ett flertal gånger, så får man helt enkelt inte leva längre (eller köra mc, kalla det vad du vill)? Låter som en dålig deal tycker jag.

Börjar bli alltmer rädd för herrn klädd i uniform jag...

De som tycker Sol eller Corona är den bästa ölen är dömd till livstida HD Sportster-körning!

Mago skrev:
De som tycker Sol eller Corona är den bästa ölen är dömd till livstida HD Sportster-körning!

uj, tur att man mest dricker staropramen eller en helt vanlig carlsberg då! Eller vad får man dricka om man kör CBR? hade för mej att det var mest frivilligt, men börjar nu tvivla på detta. Hur är det det ligger till egentligen? Får man dricka Carlsberg om man kör Honda?

Back