Yamaha WR250X i Kungsbacka stulen (Hittad)

frick_

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2009
Ort
Kungsbacka
Hoj
Yamaha WR250X 2008
Min hoj blev stulen någongång denna veckan :(

Unika kännetecken: Doma ljuddämpare, Blå kedja och Höjt styret.

Regnummer: XXX XXX


Uppdatering: Stort tack till Orecic som hittade min MC och kontaktade polisen.

Nu återstår bara att betala självrisken för att få den lagad så kanske jag hinner köra lite till på säsongen!
(och hitta en ny, säkrare plats att förvara den på)
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Plockad från gatan eller garage? Söderstaden ligger ju bara 3-400 meter från mig, får sova med hagelbössan under kudden framöver.
Finns ju en del drägg i KBA som stjäl saker, en ganska liten grupp grabbar, förvånar mig inte om det skulle vara någon av dom. Håll utkik kring Rosengatan och Brittalena typ, bara ett tips...
 

Gixxer_88

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
Hojlös
Plockad från gatan eller garage? Söderstaden ligger ju bara 3-400 meter från mig, får sova med hagelbössan under kudden framöver.
Finns ju en del drägg i KBA som stjäl saker, en ganska liten grupp grabbar, förvånar mig inte om det skulle vara någon av dom. Håll utkik kring Rosengatan och Brittalena typ, bara ett tips...


Vad fan snackar du? Finns fan inga som klipper hojar på Rosengatan! Jag har bott här i 10 år för helvete:mad:

Plockad från gatan eller garage? Söderstaden ligger ju bara 3-400 meter från mig, får sova med hagelbössan under kudden framöver.
Finns ju en del drägg i KBA som stjäl saker, en ganska liten grupp grabbar, förvånar mig inte om det skulle vara någon av dom. Håll utkik kring Rosengatan och Brittalena typ, bara ett tips...

Ta reda på fakta innan du öppnar kakhålet
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
stulen när den stod låst i garaget i söderstaden ja :(

Man måste väl ha nyckel för de garagen? Eller räcker det att man kommer in i en port? Har för mig jag var där nere i ett av garagen en gång, då gick vi nog direkt dit från en kompis lägenhet, inomhus så att säga.

Vad fan snackar du? Finns fan inga som klipper hojar på Rosengatan! Jag har bott här i 10 år för helvete:mad:

Så då känner du alla som bor i varenda lägenhet då alltså? Och vet exakt vad dem sysslar med? Då får jag dra tillbaka mitt uttalande helt enkelt :tummenupp
 
Last edited:

Gixxer_88

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
Hojlös
Man måste väl ha nyckel för de garagen? Eller räcker det att man kommer in i en port? Har för mig jag var där nere i ett av garagen en gång, då gick vi nog direkt dit från en kompis lägenhet, inomhus så att säga.



Så då känner du alla som bor i varenda lägenhet då alltså? Och vet exakt vad dem sysslar med? Då får jag dra tillbaka mitt uttalande helt enkelt :tummenupp

Har inte sätt en enda stulen hoj på rosengatan någonsin,varför ska han kolla här uppe? Fördomar från din sida:tummenupp
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Vad fan snackar du? Finns fan inga som klipper hojar på Rosengatan! Jag har bott här i 10 år för helvete:mad:

Ta reda på fakta innan du öppnar kakhålet

Inte så att Limez sa att din tjej är gubbful och fet. En sån kommentar hade man ju iaf kunnat förstå att den gör dig upprörd.

Det är en bit asfalt med bostäder vi pratar om...:rolleyes:
 

frick_

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2009
Ort
Kungsbacka
Hoj
Yamaha WR250X 2008
Hoppas hon inte är allt för illa tilltygad!

Var och kollade på den nyss, tändningslåset och styrlåset var helt borta.
En jätterepa på baksvingen och bakhjulet var nästan nästan slut, antar att tjuven gjort ett antal burnouts.

Dock inga större skador som jag kunde se på bakre skivbromsen där skivbromslåset satt.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top