Bjenn
streetBandit
Jag påbörjade omvandlingen av banditen strax innan midsommar i år, lite dåligt tajmat att skruva på en fungerande hoj mitt under säsongen men jag har ett par dagar lite då och då när jag av en eller annan anledning inte har möjlighet att åka så jag passar på i luckorna som dyker upp.
Målet är att klä av banditen och ge den ett mer streetfighterutseende, dock ska det fortfarande vara möjligt att känna igen den som en Bandit.
Jag har en blogg för hojbygget men tänkte att det här forumet ger mig lite större publik
Jag hoppstartar igång de här tråden med att flytta över lite inlägg från bloggen direkt in hit så det blir tätt mellan inläggen i början.
Objektet:
Suzuki GSF600SU -99
Målet är att klä av banditen och ge den ett mer streetfighterutseende, dock ska det fortfarande vara möjligt att känna igen den som en Bandit.
Jag har en blogg för hojbygget men tänkte att det här forumet ger mig lite större publik

Jag hoppstartar igång de här tråden med att flytta över lite inlägg från bloggen direkt in hit så det blir tätt mellan inläggen i början.
Objektet:
Suzuki GSF600SU -99

Last edited: