Det går hett till i Thailändska Superbike!

Haha, vilken vilda västern. Där skulle boxarStoner o knuffSimon passa in.

Märkligt att det går så långsamt med tanke på hur snabb genomsnittsthailändaren är på sin Honda Click.

Precis.
Superbike är en av de snabbaste klasserna värden över men där tävlar de på en gokartbana (knixkurser för noobs) och är sjukt kassa.
Vafan är det frågan om?

Kass? Tror min brorsa som knappt kört motorcykel skulle körda mindre kantigt än han i klippet från racet ovan. :näsblod
Du läste inte R2s länk va?
After a promising first day testing the SAG Moto2 bike at the Albacete Circuit, ‘Tingnote’ Thitipong Warakorn has impressed further by recording the fastest lap time ever achieved by one of the team’s riders at the Spanish track.

Du läste inte R2s länk va?
After a promising first day testing the SAG Moto2 bike at the Albacete Circuit, ‘Tingnote’ Thitipong Warakorn has impressed further by recording the fastest lap time ever achieved by one of the team’s riders at the Spanish track.

Undantaget han då isåfall. :)

:D
Fast de är ju mest ute efter att sätta dit varandra i första filmen så då blir det ju kantigt.

Det finns ca 3 miljoner prostituerade i Thailand inkl nästan 1 miljon under 18 år. Vad väntar ni er av ett sånt skitland? :va

Förvisso mongo men jag tycker de verkar rätt duktiga ... jag vet inte ens om jag fixar att sparka i halvnedlägg:confused: ... fast kickboxing kanske är en nedärvd talang i den delen av världen!

\m/

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...