Pickup truck driver tries to kill Motorcyclist.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Säga vad man vill om att dom korsade heldraget men det där är vidrigt. Oförlåtligt beteende.
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Pssst!

Det heter "trailer trash", vilket är en avknoppning av "white trash". Håller på att doktorera i ämnet då min hemort tagits över av den svenska varianten av detta. Så kallat "vitt slödder". :D
 

TimR

Ny medlem
Gick med
25 May 2011
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha R6 -01 | Kawasaki kx 250 -03
Pssst!

Det heter "trailer trash", vilket är en avknoppning av "white trash". Håller på att doktorera i ämnet då min hemort tagits över av den svenska varianten av detta. Så kallat "vitt slödder". :D

Haha ursäkta mig då!!:tungan
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Haha ursäkta mig då!!:tungan

Du behöver inte ursäkta dig för mig, men kollar man wikipedia är "låg utbildningsnivå" ett av de utmärkande dragen hos ovan nämnda grupper. Men jag dömer ingen!

Din hemlighet är säker hos mig. ;)

/Utan gymnasiekompetens
 

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Ort
Malmö
Hoj
2010 BMW F800r
Fakking hell... och här gick jag och trodde att slutscenen i "Easy Rider" var aningens överdriven... :gnissla:kulspruta
 
  • Gilla
Reaktioner: MrC

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
Detta är ju en helt ny nivå, där billisten faktiskt verkar
inställd på att döda. När han misslyckas vid första
försöket så försöker han komma ikapp och köra ihjäl
en andra gång...
 
Last edited:

Jimmy

Guest
" I got'cha on film brother, yeah boy"
" Yer'shit's goin to jail, brother"
I ett land där rätten att bära vapen är grundlagsskyddad är det modigt att stanna och slänga käft med en hillbilly...

Om jag ska vara lite seriös är detta en (liten) del av charmen att köra hoj.
Det faktum att jag är oskyddad och utlämnad på hoj jämfört med en bil eller ett 40 tons ekipage, ställer betydligt högre krav på mig som förare. Ger en viss tillfredsställelse att köra trots alla mc-hatare där ute!
 

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Ort
Ukraina och ibland Borås eller GBG
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Samma sak händer här. Att han prejar för att få ner farten händer här med.

Korsa heldragna linjer vid bra sikt äår inte inget att säga om. Hur många har inte gjort det på en mc eller tagit några sköna kurvor i fel körbana.

Förra veckan när jag var ute och körde lastbil så hade jag en annan lastbil som låg på omkörning för mig på en 90 väg. Jag skulla snart stanna för körtiden var snart slut. Det kommer en plastraket i hög fart som passerar imellan oss. När jag stannar senare ser jag kräket och frågar honom om han var självmords benägen när han klämmer sig imellan i 200km/h. Han flinar och säger att det gick i 270km/h men han hade skitit på sig med. Det luktade skit om honom.

Så det finns gott om taskiga mc körningar med och inte bara dom på 4 hjul eller mer.
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
liknande händer varje dag när bilister prejar och har sig även i sverige.
där personer i bil medvetet tränger och försöker hindra.
så inget nytt under solen.

Har hänt några gånger att man blir omkörd av ngn/några på hoj som inte direkt håller hastighet som man får behålla körkort osv, strax efter så kommer man ifatt ngn som inte håller hastigheten (under) och eftersom man själv då håller iaf "inte förlora körkortet fart" och så skall de preja osv förmodligen en idiotreaktion på att den/de andra inte uppfattades förrän de redan hade kört om och kanske inte gjorde en speciellt snyggt omkörning. då tas det ut på nästa person som kommer med samma fordon.

liknande reaktioner finsn ju på folk som bor längsmed vägar som frekvent trafikeras av motorcyklar.

Att folk har reaktioner på idiotkörning är inte svårt att förstå.
dock betyder inte det att man kan ta ut sin dåliga dag på allt o alla som kommer i ens väg. Inte OK.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Man ser ju klart och tydligt att han har en sketen ATV på trailern och är allmänt avundsjuk på hojjarna :D
 

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Vimmerby
Hoj
Yamaha FZR600R -94, tidigare Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Vilken jubelidiot. Men angående heldraget så är jag inte säker på att dubbla gula heldragna linjer betyder samma sak i USa som här, då de verkar ha den skiten överallt.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Råkat ut för samma sak, men slog ihjäl han och grävde ner pickupen i morotslandet,
-The sheriff has noo clue! ;)
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
en bulten pappa lät de nästan som.


har vart med om en bil som när vi kom i klunga släppte kopplingen i en korsning där han hade väjningsplikt ett antal ggr för att låtsas köra ut i vägen framför oss. när man kör förbi människan sitter han o skrattar i bilen. :död
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top