Vill du spela in roliga filmer med oss?

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Viva Las Uppsala
Hoj
Ett par stycken
För ett par år sedan höll vi på som bäst att spontant spela in diverse kort filmer som ofta var mc relaterade på något sätt,
ofta väldigt oplanerat och spontant och det är då vi haft som roligast med,

i år hade jag tänkt dra ihop några roliga rullar igen men allt efterssom killarna som var med förr fått större och större rattar på ryggen där deras respektive styr så är vi inte många kvar,

Jag undrar om det finns någon/några som är sugna på att spela in lite sköna rullar i sommar med galenskaper ?

Tanken har varit lite stunt och galenskap nivå med humor
och inget krav på några skills, men finns någon färdighet är det alltid bra:)

Vi spelar oftast in i Uppsala men kan förståss åka runt lite

Skrik till vid intresse:yoparty

http://www.youtube.com/watch?v=1o6fC9JHocU
 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
bunnysuit anmäler sig frivilligt! :p
 

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Viva Las Uppsala
Hoj
Ett par stycken
Intresserade är välkomna att PM:a eller skriva här,
ideér är alltid välkomna, kameror och grejjer finns redan så du behöver bara vara lite galen, ha något fordon som rullar, flyger eller flyter så kan det bli grymt!

Det är ju liten stund kvar tills sommaren är här så tid för planering finns kan man säga

Finns även några modell tjejjer som brukar vilja vara med om det lockar extra :tummenupp
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Fler filmer!!!!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Om ni har vägarna förbi skåne så hör av er!:tummenupp :D Jag må inte ha några enorma skills vad gäller hoj, men jag kan bidra med lite skönt sound (tvåtaktare, diesel-V8 eller säckpipa, välj själv:D) och är hyfsat akrobatisk och lagom stark i största allmänhet så lite ska jag nog kunna bidra med om så är fallet:tummenupp

Nu när vinter ännu är så borde ni för övrigt försöka fixa en snö-/isrelaterad rulle! Pulka efter offroadhoj kanske?:D
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Men givetvis är jag det! Kul om man fick några grabbar att åka med här i stan! Skills saknas dock, men viljan är det inget fel på! :yoparty
 

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Ort
På loftet
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Säg till när det ska filmas i hufvudstaden så är jag och min Go Pro samt ca 5-6 sporthojar på!

Edit: Ska det filmas vid sidan av vägen så är nog ett par crossåkare sugna också
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jag hänger med ! Lätt ! Singel igen, något liv efter kneget har jag inte längre så tid finns ! Jag såg ett clip där en snubbe springer ut näck på ett fotbollsplan och funderade på att köra Bulten, eller typ E4an näck någon dag iförd i hjälm och MX stövlar..tror fan inte att någon har gjort en sån grej någon gång ;)...det hoppas fallskärm näck har jag sett, men ingen verkar köra sporthoj i bara mässingen *asg*...men seriöst, det hade varit kul att hitta på något crazy som omväxling till alla coola högfartsclips som folk filmar ! Prodi på GhostRider ? LIte där man inte tar sig själv på allvar och bjuder folk på gott skratt !
 
Last edited:

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
jag är fan på, på vägen eller i skogen :)

har nog en sketen bil det är dags att plåga sönder också...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top