Omskriven RR-förare, vem vare´?

Jag gissar på Tocar. Vetifan var han är ifrån men han strör skit runt sig var han än befinner sig så han har säkert ett finger med i spelet.

Jag sätter en halv julsnaps på nån ducatiåkare. Det är bara för dyrt för att köra utan ett företag i ryggen :D

Någon måste ju kunna lista ut det med yrkesbeskrivningen?

Hur många handlar med kol och olja egentligen?

Någon måste ju kunna lista ut det med yrkesbeskrivningen?

Hur många handlar med kol och olja egentligen?

Det passar ju in på alla i detta forum.:va

Lägga på ett kol gör vi väl ofta och olja verkar alla hålla på med. (om man kollar i alla olje och biltema trådar :))

Man kan aldrig lita på media. När som skriver sportmotorcykel kan dom mena va fan so helst!

RR, MX, Enduro, Motard osv...

Man kan aldrig lita på media. När som skriver sportmotorcykel kan dom mena va fan so helst!

RR, MX, Enduro, Motard osv...

Sant.. Men en halv mille för en säsong eliminerar ju det mesta om man inte är så känd att man är fabrikssponsrad.

Jag tycker inte att det är fel utan att veta omständligheterna. 500´ på en marknadsföringsbudget på 5 msek är 10%, en helt ok fördelning för sponsring. 500´ på 500´ däremot, då kan jag förstå SKV också.

Kommentarerna på DI var rätt talande. Red Bull och motorsport går inte heller så bra ihop, eller Ericson och segling, golf osv. Men det är ok?

Oh. hmm. oj. Många sammanträffande här men för att slippa PUL och annat så låter jag bli att yppa... :tungan

Sant.. Men en halv mille för en säsong eliminerar ju det mesta om man inte är så känd att man är fabrikssponsrad.

Jag tycker inte att det är fel utan att veta omständligheterna. 500´ på en marknadsföringsbudget på 5 msek är 10%, en helt ok fördelning för sponsring. 500´ på 500´ däremot, då kan jag förstå SKV också.

Kommentarerna på DI var rätt talande. Red Bull och motorsport går inte heller så bra ihop, eller Ericson och segling, golf osv. Men det är ok?

Men dom sponsrar inte sig själva. Jag tror att det är det som skatteverket ogillar.

Men dom sponsrar inte sig själva. Jag tror att det är det som skatteverket ogillar.

Precis....

För att vara ok så måste marknadsföringen vara affärsmässig. Man skulle kunna bli seriesponsor och totalt dominera reklamen i SM för 500kkr om året. Att då köpa in 2st racemoppar för 500kkr är inte affärsmässigt utan att betrakta såsom gåva eller lön vilket är skattepliktigt...

Någon borde skaffat sig en bättre skatterådgivare.:död

Gissar att han inte körde 2010, däremot körde han en massa 2009. Vet inte om han är aktiv på SH, men jag tror det. Han får väl outa sej själv om han vill.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra