Omskriven RR-förare, vem vare´?

Smagatusk

Guest
Jag gissar på Tocar. Vetifan var han är ifrån men han strör skit runt sig var han än befinner sig så han har säkert ett finger med i spelet.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag sätter en halv julsnaps på nån ducatiåkare. Det är bara för dyrt för att köra utan ett företag i ryggen :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Och en astrimmad Honda tillsammans med en splitterny Beamer är gratis?:va :D

Pratar du om Tocar nu? Det är fel. Läser du artikeln står det att personen tävlar aktivt, och Tocar har inte sett en bana sen de blev asfalterade.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Någon måste ju kunna lista ut det med yrkesbeskrivningen?

Hur många handlar med kol och olja egentligen?
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Någon måste ju kunna lista ut det med yrkesbeskrivningen?

Hur många handlar med kol och olja egentligen?

Det passar ju in på alla i detta forum.:va

Lägga på ett kol gör vi väl ofta och olja verkar alla hålla på med. (om man kollar i alla olje och biltema trådar :))
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Man kan aldrig lita på media. När som skriver sportmotorcykel kan dom mena va fan so helst!

RR, MX, Enduro, Motard osv...
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Man kan aldrig lita på media. När som skriver sportmotorcykel kan dom mena va fan so helst!

RR, MX, Enduro, Motard osv...

Sant.. Men en halv mille för en säsong eliminerar ju det mesta om man inte är så känd att man är fabrikssponsrad.


Jag tycker inte att det är fel utan att veta omständligheterna. 500´ på en marknadsföringsbudget på 5 msek är 10%, en helt ok fördelning för sponsring. 500´ på 500´ däremot, då kan jag förstå SKV också.

Kommentarerna på DI var rätt talande. Red Bull och motorsport går inte heller så bra ihop, eller Ericson och segling, golf osv. Men det är ok?
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Oh. hmm. oj. Många sammanträffande här men för att slippa PUL och annat så låter jag bli att yppa... :tungan
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Sant.. Men en halv mille för en säsong eliminerar ju det mesta om man inte är så känd att man är fabrikssponsrad.


Jag tycker inte att det är fel utan att veta omständligheterna. 500´ på en marknadsföringsbudget på 5 msek är 10%, en helt ok fördelning för sponsring. 500´ på 500´ däremot, då kan jag förstå SKV också.

Kommentarerna på DI var rätt talande. Red Bull och motorsport går inte heller så bra ihop, eller Ericson och segling, golf osv. Men det är ok?

Men dom sponsrar inte sig själva. Jag tror att det är det som skatteverket ogillar.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Men dom sponsrar inte sig själva. Jag tror att det är det som skatteverket ogillar.

Precis....

För att vara ok så måste marknadsföringen vara affärsmässig. Man skulle kunna bli seriesponsor och totalt dominera reklamen i SM för 500kkr om året. Att då köpa in 2st racemoppar för 500kkr är inte affärsmässigt utan att betrakta såsom gåva eller lön vilket är skattepliktigt...

Någon borde skaffat sig en bättre skatterådgivare.:död
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Gissar att han inte körde 2010, däremot körde han en massa 2009. Vet inte om han är aktiv på SH, men jag tror det. Han får väl outa sej själv om han vill.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top