SH-fest i samband med Mc-mässan 2011, intressekoll!

Intressekoll för SH fest i januari, kommer du?


  • Antal röstningar
    0

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Här är tråden om festen:

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=235385


Skulle behöva veta hur många som är intresserade av en fest i samband med mässan i januari. Datumet är 28-29 januari.

För att ordna ställe att festa på hade det varit bra att veta hur många som är sugna. Vi kommer undvika Hardrock iaf. :tummenupp

Startar en poll så man kan klicka i om man är sugen på party eller ej.

Hoppas så många som möjligt är på! :tummenupp

Ny info från Pippi:

Festen kommer att bli på Fenix den 29 jan från kl 18.00.

Mer information kommer inom snar framtid. Väntar bara på lite PR material

Kommer bli galet skoj tror jag!


Hoppas det blir mycket folk som kommer så vi fyller lokalerna!


Mässan: http://www.patvahjul.se/common/category.aspx?id=4622
 
Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Blir det ett hyfsat ställe där man kan få bord och slipper köa 1 timme så är jag och tjejen på.

Bra initiativ anyway,vintern är lång.

Henrik
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Om allt stämmer, jag slipper jobba den helgen och kan ordna höstskötare åker jag gärna upp! :tummenupp (Denna gången helst utan att lämna visakortet på hotellet och irra runt ensam i gamla stans mörka gränder utan pengar! ;) )
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Blir det ett hyfsat ställe där man kan få bord och slipper köa 1 timme så är jag och tjejen på.

Bra initiativ anyway,vintern är lång.

Henrik

Först o främst behöver vi veta hur många som är sugna överhuvudtaget. Sen när man har lite mer pejl på det så får vi gå vidare med bordsbokning osv om det kommer vara aktuellt. Pippi skulle försöka kolla till helgen med ett par ställen om de var sugna på att ta emot oss. :tummenupp
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Först o främst behöver vi veta hur många som är sugna överhuvudtaget. Sen när man har lite mer pejl på det så får vi gå vidare med bordsbokning osv om det kommer vara aktuellt. Pippi skulle försöka kolla till helgen med ett par ställen om de var sugna på att ta emot oss. :tummenupp[/QUOTE

INGEN är sugen att ta emot Oss! ;)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Först o främst behöver vi veta hur många som är sugna överhuvudtaget. Sen när man har lite mer pejl på det så får vi gå vidare med bordsbokning osv om det kommer vara aktuellt. Pippi skulle försöka kolla till helgen med ett par ställen om de var sugna på att ta emot oss. :tummenupp[/QUOTE

INGEN är sugen att ta emot Oss! ;)

schyyyy....hahhaha :D
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Det är inte bindande att klicka i ja, tack...

Enbart för att ha nån form av koll på om de kommer 10 pers, 70 pers eller 200...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Fixa en poll så kan jag se till å ge dej ett gäng tips på bra ställen här i sthlm som kan ta emot fler än 50 personer iallafall.
Sen är frågan ska de abonneras eller inte?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fixa en poll så kan jag se till å ge dej ett gäng tips på bra ställen här i sthlm som kan ta emot fler än 50 personer iallafall.
Sen är frågan ska de abonneras eller inte?

hahah en poll finns redan! :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:tungan:tuttaräven vi tjejer måste få göra fel ibland blir så jobbigt annars ;)

Men hojta om du behöver krogtipps.

helt klart! :D

Pippi skulle kolla läget lite eftersom hon nu bor i el stockholmo, vet inte om ni pratar men du får jätte gärna kolla med hon om hon vill kolla upp dom du vet. annars är det bara att ge mig tipsen så ser jag vad ja kan göra från malmö. :tummenupp telefon borde funka så långt mellan oxå. :tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
helt klart! :D

Pippi skulle kolla läget lite eftersom hon nu bor i el stockholmo, vet inte om ni pratar men du får jätte gärna kolla med hon om hon vill kolla upp dom du vet. annars är det bara att ge mig tipsen så ser jag vad ja kan göra från malmö. :tummenupp telefon borde funka så långt mellan oxå. :tungan

Pippi och jag kan slå våra kloka huvuden ihopp och hitta lämpligt ställe ;)
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Ja precis, tack! Hardrock va bra, men att upprepa samma procedur igen för...4:de gången blir ju bara långtråkigt! Hitta nåt annat najs ställe nånstans i fjollträsk borde ju gå att lösa kan jag tycka!:krama
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top