Gotland Ring 2010, vecka 23

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

1.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Det blev ca 4000 bilder före utsållning, 1400 efter. Efter 14 timmars redigering och pyssel är jag klar =)
Då ni knappast orkar leta igenom så många bilder har jag skapat ett galleri per hoj. Gå in i arkivet här, välj hoj och kika på dina bilder. Saknas din hoj så säg till, har kanske missat nån.

Bilderna håller skiftande kvalitet tyvärr (många överexponerade) och jag har lärt mig under helgen att aldrig använda största bländare och att jag inte har full koll på manuellt läge.

Bilderna på sidan är helt oredigerade bortsett från att de är uppskärpta.

De lågupplösta får ni använda som ni själv önskar (för privat bruk). Snälla, nämn mitt namn om ni använder bilder publikt. :tummenupp

De högupplösta kostar 30 eller 100 pix beroende på storlek. Mängdrabatt gives. Om du tycker bilderna inte är värda att betala för men ändå vill ha nån, maila så kanske det löser sig i mån om tid och ork (ska sova i en vecka nu).

Tack för en trevlig helg allihopa!

//Per

Edit. Jag är dum i huvet och märkte först efteråt att tumnaglarna är 450 pixlar breda istället för 800. Sorry! Var lite för för stressad tydligen. Känner ni er tveksamma till köp, hör av er så slänger jag upp större bilder.

Last edited:
Riktigt grymma bilder!
En fröjd att titta på trots att jag inte ens var där!

Snyggt jobbat!! :tummenupp

Toppklass som vanligt, men jag saknar en hoj. Den hade dekaler med reklam för Peos mjölk, Armén, "Bygg ringen runt Stockholm nu!" och ev nån mer. Fick du med den?

Toppklass som vanligt, men jag saknar en hoj. Den hade dekaler med reklam för Peos mjölk, Armén, "Bygg ringen runt Stockholm nu!" och ev nån mer. Fick du med den?

Frågan är om den överhuvudtaget etsades fast på minneskortet? :rolleyes:

Toppenbilder eisbaer, bra jobbat :yoparty

Trevligt som tusan. Fint upplägg på bilderna.

Kommer du ut på onsdag?

Som vanligt ett fantastiskt fint jobb, trots knepiga väderförhållanden och ännu knepigare rumskamrater!

ruggigt bra bilder, kommer också beställa en del av dig. Tackar och bockar för ett kanonjobb där borta

Shit vad jag är förvirrad. Förhandsbilderna skulle vara 800 pixlar breda men jag märkte precis att de var 450 =/. Palla göra om. Skit. =(

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025