Det blev ca 4000 bilder före utsållning, 1400 efter. Efter 14 timmars redigering och pyssel är jag klar =)
Då ni knappast orkar leta igenom så många bilder har jag skapat ett galleri per hoj. Gå in i arkivet här, välj hoj och kika på dina bilder. Saknas din hoj så säg till, har kanske missat nån.
Bilderna håller skiftande kvalitet tyvärr (många överexponerade) och jag har lärt mig under helgen att aldrig använda största bländare och att jag inte har full koll på manuellt läge.
Bilderna på sidan är helt oredigerade bortsett från att de är uppskärpta.
De lågupplösta får ni använda som ni själv önskar (för privat bruk). Snälla, nämn mitt namn om ni använder bilder publikt.

De högupplösta kostar 30 eller 100 pix beroende på storlek. Mängdrabatt gives. Om du tycker bilderna inte är värda att betala för men ändå vill ha nån, maila så kanske det löser sig i mån om tid och ork (ska sova i en vecka nu).
Tack för en trevlig helg allihopa!
//Per
Edit. Jag är dum i huvet och märkte först efteråt att tumnaglarna är 450 pixlar breda istället för 800. Sorry! Var lite för för stressad tydligen. Känner ni er tveksamma till köp, hör av er så slänger jag upp större bilder.
Last edited: