Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det i andra länder ett "organ" för allting runt roadracing? Tänkte om det finns någon ide där ute att kopiera så våra åskådare vet vart de alltid kan vända sig för att få veta vart tävlingar går, vad det kostar i inträde osv.
Info finns på sidan, http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/index.php
Men den borde nog lagts ut lite tidigare.
Finns det i andra länder ett "organ" för allting runt roadracing? Tänkte om det finns någon ide där ute att kopiera så våra åskådare vet vart de alltid kan vända sig för att få veta vart tävlingar går, vad det kostar i inträde osv.

Vilka åskådare![]()
![]()
Som på Anderstorp...
Ska jag ombesörja det skall jag ha betalt för det. Det är inget litet jobb som sagt och ha allting up to date med resultat etc etc.Det finns ett forum på nätet har jag hört som ska vara typ den största siten i Sverige för sportmotorcyklar och även roadracing. Du skulle ju kunna kolla med dom om dom vill skapa en avdelning med info om alla tävlingar![]()
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!