Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fy fan va trist, ngra specifika saker man kan kolla efter? reg, ramnr? miniblinkers? alla detaljer jag håller koll vid mig iaf om jag ser en svart r6.
hoppas du får tillbaka hojen lider med dig
folk som tar en annans grejer borde skjutas
ska hålla kolla här upp i helsingborg... jobbar hela helgen så kan ju alltid hoppas man ser något... dom kör juh rätt så mycke me stulna hojar här upp vid mitt jobb o tankar här ibland me...
För dom som är intresserade, och om det är någon som kanske har en aning.
Jag satte upp en lapp i garaget där jag bad folk kontakta mig ifall dom sett något skumt i garaget eller någon skum person. Då det är ett lagom stort garage och folk är i rörelse dygnet runt är det säkerligen någon som sett något. Och utdelning fick jag iaf och man blir bara så jävla sur.
Det ringer en kille till mig och säger att han delar samma garage som mig och att för 2 söndagar sedan så har någon kört in i garageporten. Securitas kallas på plats då det är dom som bevakar garaget, dom lämnar porten på vid gavel och killen som ringer och pratar med dom frågar hur det kan komma sig att dom bara kan lämna porten öppen och vem som tar ansvar för om det händer något? Securitas säger att dom lämnar porten öppen annars kommer inte folk in i garaget och att man får prata med hyresvärden (MKB) om det. Så porten står öppen hela söndag eftermiddag, kväll och natt.
Jag sitter uppe på nätterna och innan jag går och lägger mig går jag alltid en runda me hundarna, garaget e precis under mitt hus. Jag ser att det är en bil som står parkerad i garageinfarten på så sätt att porten inte hade kunnat gå att stänga. Blir lite misstänksam men eftersom kl är 0300 vågar ja inte göra så mycket mer än att gå förbi två gånger, ser iaf att d sitter nån i bilen. Garaget är under marken så ja ser inte in.
Går hem och ringer securitas då man ska ringa dom vid akuta ärenden på helg. Förklara för tjejen vad jag sett och undrar om dom kan åka ut och kolla varför nån står parkerad i uppfarten. Hon säger att dom inte kan göra något åt saken om d står en bil där, typ vaddå ska vi putta säger hon?! Förklarar att d sitter någon i bilen i vägen så dörren inte kan stängas. Hon frågar efter min adress och när hon hört den säger hon att ja men porten är sönder. Jag uppfattar det att det är någon från securitas som står där och att dom håller på att kolla upp d. Visste inte att porten varit sönder hela dan. Så ja lägger ner, tackar mig för och lägger på.
NNUuuuuuuuuuuuuuuuuu vet jag att det var någon som antingen spana eller höll på att sno min jävla hoj! Hur jävla förbannad kan man bli!!!!
Eftersom jag nu förmodligen får betala självrisk på min moppe om dom inte hittar den så tänker jag kräva MKB på detta. Är det mission impossible eller??Försöka tänker i varje fall göra!
Måndag tänker jag ringa Securitas och be få logga på när porten var sönder, Mkb måste ha dom uppgifterna oxå. Har fått tillåtelse att använda killen som ringde oxå. Då både han och jag ringt securitas och påpekat porten.
Betalar inte massa pengar för garageplats om jag inte kan få ha moppen ifred. D minsta mkb ska kunna garantera är väl att porten lagas, eller är jag helt ute och cyklar???
Fan, kan inte hjälpa att bli asarg.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |